Erroneous Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har ikke spilt CS:S på over et år ca, men kom tilbake til spillet her nå om dagen. Hva har skjedd? Spillet er nedlagt med dumme funksjoner; achievements, "bringing a knife to a gunfight bla bla", "player is now your nemesis", skjermen fryser når du blir drept "save this moment". Det blir alt for mye &%¤/@ for meg, kan ikke sitte og chillen med spillet lenger. Er det andre som føler det samme? Finnes det evnt. en måte å fjerne dritet på? Lenke til kommentar
-Jungeldyret Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Enig. Hadde ikke spilt det på ca. 1 år, og møtte det samme. Virker som et forferdelig forsøk på å konkurrere med CoD o.l. Ettersom pcen min snart synger på siste verset gjorde faktisk alt dette nye tullet at den ikke klarer kjøre det, haha. Jeg klarte bare å delvis skru det av, men det positive er at warservere visstnok har det disabled. For meg ødela det masse, cs skal være cs. Ikke fjortis-achievments-lvl-tull. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå