Bjarnemann Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 For ca et år siden var jeg så dum å starte å røyke. Starta med en her og en der, men til slutt ble det fast. Det kverka kondisen min (driver med boksing), så jeg fant ut at jeg måtte stoppe. Det har jeg gjort, men når jeg er på fester i helgene er det så forbanna deilig å røyke. Om jeg holder røykinga til kun lørdager, vil det fortsatt crappe kondisen min da, eller vil ikke et så lavt volum ha noe særlig å si på kondisen. Spiser sunt og trener regelmessig om det har noe å si. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Så klart vil det ha en effekt på kondisen din, det beste er å gi faen. Det vil ikke ha så stor effekt som hvis du røyker fast, men hvis du ikke røyker i det hele tatt vil du merke en forskjell. Snakker av erfaring Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Hmm var vel det jeg tenkte meg. Får vel bare stoppe helt da. Dyrt er det uansett Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Beste er å stoppe helt før det tar overhånd på livet ditt Lenke til kommentar
chili89 Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Er det bedre for eksempel å røyke en 20-pak på en helg, enn å fordele det over hele uka? Noen mennesker røker jo ikke fast, men festrøker kanskje en 20-pak ei helg... Er ikke det like dårlig for helsa? Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Det er jo akkurat like farlig om du røyker 20 på en dag eller 20 over en uke, kroppen får i seg akkurat like mange gift stoffer, og jeg ville jo trodd det var VÆRRE egentlig å røyke masse på en gang. Lenke til kommentar
Bjarnemann Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 Tja tror du det? Er vel bedre å røyke en dag istedenfor 7, så kan kroppen bruke de andre 6 dagene på å "bygge opp" igjen. Men ikke vet jeg.. Lenke til kommentar
Elwani Skrevet 20. oktober 2010 Del Skrevet 20. oktober 2010 Det kan nok være, bare at kondis messig så tror jeg det er bedre å røyke 1 hver dag fks da en å ta en 20 pakk hver lørdag, fordi 20sigaretter over en kort periode kan gjøre deg tungpusta ganske lenge. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå