Mariss Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei! For et par uker siden fikk jeg en mail med en link, som jeg selfølgelig klarte å trykke på, og dermed kom det virus. Jeg har ikke merket noe særlig til det på pcen, men jeg sender ut uønsket mail regelmessig til alle på kontaktlista mi, hvor det står at det er fra meg og med en link, eller "no subjekt" som emne. Dette er slitsomt for både meg og de som mottar mailene. Hvordan skal jeg kunne stoppe dette? Lenke til kommentar
Qman321 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Skanning med et oppdatert virusprogram bruker å gjøre susen. Q Lenke til kommentar
Mariss Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Skanning med et oppdatert virusprogram bruker å gjøre susen. Q Ja jeg prøvde det, men det hjalp ikke. Mailene blir nemlig sendt selv om jeg er på en annen pc, så problemet ligger vell muligens i selve hotmail- adressa mi? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Du har vel byttet MSN-passord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå