burndrinker Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei. Har en PC her som helt plutselig har fått et fake virusprogram som hindrer brukeren å gjøre noe som helst på PCen. AVG vil heller ikke starte, og det kommer hele tiden opp at PCen er i stor fare.. Så jeg lurer på om noen vet hvordan jeg kan få det bort? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Så nå at du har startet 2 tråder. Endret 18. oktober 2010 av arjato Lenke til kommentar
cocopara Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hør her, og alle som har AVG. Alle Rouge hendelser hvor et anti virus blir BLOKKERT omhandler AVG. Få det BORT!. Nå til og hjelpe deg. Boot PCn I safe mode (spam f8 i oppstart til du kan velge Safemode with networking). Last ned Hitmanpro(.nl) og KJØR engangs skan. Denne skal fjerne Rougen. Deretter fjerner du AVG og får inn noe som Avast, Avira etc. Dem kan sleppe inn Rouges som AVG men dem blir ikke blokkert. Etter Hitmanpro skannen kjør en Malwarebytes og Norton Power Eraser scan. NB: Om ikke Hitmanpro kan lastes ned put den på en USB og kjør den inn i Windows Safe Mode (uten nettverk) Du kunne evt manuelt ødelagt rouge prossesen som selv for en vanlig bruker bør være lett og se, om den ikke blokkerer alt av .exe Lenke til kommentar
burndrinker Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 (endret) Så nå at du har startet 2 tråder. Jeg la merke til det. Det var noe rart med nettet da jeg postet det. Endret 18. oktober 2010 av burndrinker Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå