ktt Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Er det noen her med Chess Connect Abonement her?? Er det bra? Noen erfaringer?? Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har ikke Chess Connect, men Chess Business derimot. Er strålende fornøyd med Chess, den månedlige regningen min er nå 2-300 kr. lavere enn hva den var med Sense abbonement. Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har Chess Connect, og er strålende fornøyd. Jevnt sett 200-300 kr billigere i måneden enn da jeg hadde Netcom Talk. Kundeservice er også bra (tok meg 15 sek å komme gjennom på tlf i går) Lenke til kommentar
steff2k Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 har chess connect jeg også, fornøyd som bare det! kundeservicen er også bra. Lenke til kommentar
picko Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Har Chess King og er enormt godt fornøyd... Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Eneste som irriterer er at det ikke er gratis MMS. Hadde digga det max... Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Ja det er bittert!. Byttet til Chess i mai. Tror jeg skal klare å spare noen få kroner selv om det går mye bildemeldinger(mms) om dagen.. Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Enig, det er så dritfett med MMS. Tror det kan bli farlig i fylla..kommer sikkert til å ta masse bilder og sende...spesielt siden jeg hele tiden får bilder av andre som har telenor/netcom...****** så surt..hadde det ikke vært innmeldingsavgift tror jeg nesten jeg hadde bytta bare pga mms... Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Eneste som irriterer er at det ikke er gratis MMS. Hadde digga det max... Har chess connect, og det fungerer glimrende. Har aldri hatt behov for å komme i kontakt med kundeservice... Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Vel, eneste grunnen for å ringe kundeservice var at du må det for å sende mms. De er nødt til å åpne opp abbonementet for det eller noe,. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg måtte ikke det når jeg byttet nå i mai.. sendte mms fra før med netcom, kanskje det hadde noe med saken å gjøre. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Nei, jeg måtte heller ikke det. Men jeg sleit litt med å finne oppsett. Lenke til kommentar
Alasken Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Jeg leste på forumet her at du måtte ringe til dem for å åpne det, så jeg ringte til kundeservice og spurte. Kundeservice bekreftet at det må du. Tok 2 timer å få det åpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå