Martindani Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg sliter med å få brent CD'er på Windows Media Player, som faktisk funker når jeg skal spille de av i bilen. Har en greit gammel cd-spiller, og når jeg putter i CD'en så kommer det kun error-melding. Fikk det til tidligere, og da hadde jeg plass til ca. 17-20 sanger på hver cd, nå får jeg brent inn langt flere på hver cd og selve brenningen går mye kjappere enn tidligere, dette til tross for at det er samme type CD (TDK CD-R80 700MB/80 min). Så det jeg går utifra er at det har noe med innstillingene på WMP å gjøre. Jeg vet bare ikke hva, og lurer derfor på om noen smarte sjeler der ute har peiling? Posta i lyd- og bilde-delen av forumet også, men lite respons. Lenke til kommentar
Calvinator Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Du velger at du skal brenne en "Lyd-CD" og ikke en "MP3-CD" i WMP. Hvertfall slik det har fungert for meg før.. Lenke til kommentar
bruno Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Du må brenne som audio-cd og ikke mp3 eller wma som jeg tror du har gjort. Lenke til kommentar
Martindani Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Mener det er det jeg har gjort, men kanskje jeg har trykka på noe feil. Hvor finner man denne innstillingen? Lenke til kommentar
Mechablast Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Rett under knappen for synkronisering (ved siden av brenn) er det en liten knapp med en v på, trykk på den og velg lyd-cd. Endret 17. oktober 2010 av arjato Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå