grovetussen Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Ip man 1 og 2. Se de, og Reservoir Dogs Lenke til kommentar
Shablagoy Skrevet 22. oktober 2010 Del Skrevet 22. oktober 2010 Man bør ha sett Matrix-trilogien, uansett hva man føler om den etterpå.. : ) 1 Lenke til kommentar
Glutar Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Oldboy. Da er også 'Lady Vengeance' obligatorisk 1 Lenke til kommentar
Kranjcar Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Pirates Of The Caribbean: The Curse Of The Black Pearl Star Wars Jason Bourne-filmene James Bond Indiana Jones Batman Begins Batman: The Dark Knight Spider Man Kanskje ikke så høy kvalitet på alle, men føler de er must-see, hvis du er filmfan. Nevner flere når jeg kommer på noen. Lenke til kommentar
SaulGoodman Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Oldboy. Da er også 'Lady Vengeance' obligatorisk Indeed. 1 Lenke til kommentar
......... Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Batman Begins The Dark Knight Forrest Gump The Green Mile Saving Private Ryan Star Wars IV,V og VI Ringenes Herre-filmene Pirates of the Carribean: The Curse of the Black pearl Rain Man Good Will Hunting Into The Wild True Romance Brothers Inception The Hangover Old School Anchorman Bruce Almighty 40 Year Old Virgin The Shawshank Redemption Pulp Fiction Shutter Island Gangs of New York The Departed Rocky 1-4 Rambo 1-3 Shrek-filmene Toy Story-filmene UP The Shining Legend of the Guardiens: The Owls of Ga'Hoole Scott Pilgrim vs The World The Usual Suspects American Beauty Indiana Jones-filmene Batman Batman Returns American Psycho The Machinist ++++++++ mange fler! Endret 28. oktober 2010 av ......... Lenke til kommentar
AllmenPåbygg Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Jeg anbefaler: - De dødes tjern. - The boat. - The nightmare on elm street: 7-8 (eller fler) filmer som er skumle og som du bare må se. - Haisommer og the shining. - Cold mountain. - HarryP, narnia, RingenesH.. Kommer ikke på noen andre +school og rock. + Politi skolen Lange flate ballar 1 og 2 ern. CARRIE 1976 :S må du se !!!!!!! Endret 28. oktober 2010 av AllmenPåbygg Lenke til kommentar
:---{D Skrevet 29. oktober 2010 Del Skrevet 29. oktober 2010 Jeg tror du må se Avatar, jeg. : ) Lenke til kommentar
Obi von Knobi Skrevet 1. november 2010 Del Skrevet 1. november 2010 Men stor TV og full HD er obligatorisk. Enda bedre om du ser den på kino i 3D. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå