Jooose Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Hei. Jeg leiter etter en ny serie nå som jeg har sett How I Met Your Mother feridg. Hva jeg har sett: - Dexter - Chuck - How I Met Your Mother - Breaking Bad - Prison Break - House MD - Futurama - Family Guy - Southpark - Kings of Queens - Heroes - Friends - Two and a Half Men - Flash Forward - Triangle - My Name is Earl - Scrubs Og noen fler som jeg ikke kommer på i farten. Med andre ord, jeg liker spenningsserier hvor man virkelig blir kjent med personene i serien. Humor er også noe som gjør at jeg blir fenget av denne serien. Hvis det er tvil i de første 5 episodene pleier jeg vanligvis ikke se videre på serien. Som Breaking Bad - Jeg ble ikke fenget med en gang men etter første sesong var jeg trollbundet. Noen ideer? Edit: En liten oppdatering på listen Endret 22. oktober 2010 av Jooose Lenke til kommentar
Bruker87 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Vel, er jo selvfølgelig smak og behag, men jeg kan anbefale noen serier jeg liker. NCIS, spennende og du blir kjent med personene i serien, du får et bedre "forhold" til de enn de i andre CSI serier imo. The Big Bang Theory, genial komedie serie som du burde gi noen forsøk til, ikke alle som liker det med en gang men som liker det etter et par episoder. Sheldon is gonna grow on ya ^^ Kenny VS Spenny, et slags reality show (ikke som Big Brother osv), med 2 venner som har en haugevis av artige konkurranser, mye artigere enn det høres ut Endeløse latterkramper fra den serien her! Whos Line Is it Anyway? (amerikanske versjonen) "live" improv komedie med geniale komikere, mye artigere enn stand up komedie syntes nå jeg En av de få showene som får meg til å grine av latter ofte ^^ My Name Is Earl, ganske morsom serie. Scrubs, relativt bra, ganske love/hate basert publikum her, om du liker den tullete typen humor så er det artig. Two And A Half Men, jeg hater Charlie Sheen ting men det her er faktisk ganske bra. Star Trek: The Next Generation. Også ganske love/hate publikum, jeg syntes det er ganske spennende, og man blir glad i personene i den serier her, også en god latter her og der. Finnes også en del filmer til den serien her. Tja, ikke så lett å komme på alt i farta men forhåpentligvis er der noen serier du ikke har gitt et forsøk før som du kanskje liker Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 True Blood og Mad Men er verdt og sjekke ut. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Breaking bad, Breaking bad og Breaking bad. Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg elsker Heroes, når jeg hadde sett den ferdig ble jeg anbefalt Supernatural! Er godt i gang med den og Elsker den og Lenke til kommentar
Gjest Slettet-GlDE6z Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Scrubs <3. Har sett alle sessongene 3-4-5 ganger og ler meg skakk i hel hver gang. Det er så bra og jeg er rimelig lei meg at det gikk skeis på slutten. Herlig serie og kommer alltid til å stå på nummer 1 hos meg. Lenke til kommentar
Mats Aa Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Mike & Molly, er dog bare komt ut 4 episoder til nå. Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Breaking bad, Breaking bad og Breaking bad. Trur han var på jakt etter ein serie han ikkje hadde sett ellers er eg enig. Breaking bad, Breaking bad, Breaking bad. Lenke til kommentar
Dimethyltryptamine Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Supernatural Criminal minds Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Prøver meg på Fringe. Noen som har sett den? Lenke til kommentar
Thommesen Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Ut ifra hva du har sett, og liker tror jeg Fringe passer midt i blinken. Av nye serier passer helt sikkert Hawaii five 0. Lenke til kommentar
helt random Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sjekk ut Chuck også! Noe av det mest geniale jeg har sett innenfor serier Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Harper's Island, Chuck og Entourage er alle serier som er verdt å få med seg. Lenke til kommentar
Autzen Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Bored to death. Ingen årsak. Lenke til kommentar
Jooose Skrevet 13. november 2010 Forfatter Del Skrevet 13. november 2010 Ferdig med Fringe. Elsket hvert sekund av serien! De siste tre episodene har vert litt tullete Skal sette i gang å se piloten til Hawaii Five 0 og Harper's Island. Har sett traileren til de (fleste) andre seriene som nevnt her, og kan ikke si jeg har likt noe spesielt av det andre. Selvfølgelig må man se litt av serien for å bestemme, men meh. Tror ikke "The Wire" er noe for meg. Skal prøve den senere tho. Noe annet dere anbefaler? Lenke til kommentar
The Doctor Skrevet 13. november 2010 Del Skrevet 13. november 2010 http://www.youtube.com/watch?v=9TWkCL3GwOA Var i tvil ved de to første episodene men så ga jeg det en sjanse for noen dager siden og har kommet til E10. Knall serie imho. Anbefaler også Entourage, der har du mange sesonger og. Lenke til kommentar
Håvard Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Har starta å se på Eureka i det siste. Anbefales på det sterkeste. Lenke til kommentar
SaulGoodman Skrevet 15. november 2010 Del Skrevet 15. november 2010 Du burde få sett Deadwood. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå