sirk800 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hey eg har hatt fallout 3 en stud men min gamle pc men med min nye funke det ikke eg kommer der eg blir født men når eg ska velge kjøn så kraje eg . vet nogen va eg ska gjøre? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-oVjeg2q2Tk Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Du kan jo avinstallere spillet og lese en bok? Endret 17. oktober 2010 av Slettet-oVjeg2q2Tk Lenke til kommentar
Wakarimasen Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det er greit å ville være en annen. Jeg anbefaler deg å snakke med psykolog, så lege for å finne ut om du er helt sikker på at du skal skifte kjønn.(du må ha mye penger) Så reiser du til et land med gode plastiske kirurger og opererer deg. Når du skal hjem er det viktig å ha en god og støttende familie. Lykke til. 2 Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Det er greit å ville være en annen. Jeg anbefaler deg å snakke med psykolog, så lege for å finne ut om du er helt sikker på at du skal skifte kjønn.(du må ha mye penger) Så reiser du til et land med gode plastiske kirurger og opererer deg. Når du skal hjem er det viktig å ha en god og støttende familie. Lykke til. det er er pc spill eg snaker om så eg krasje på Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) Det er greit å ville være en annen. Jeg anbefaler deg å snakke med psykolog, så lege for å finne ut om du er helt sikker på at du skal skifte kjønn.(du må ha mye penger) Så reiser du til et land med gode plastiske kirurger og opererer deg. Når du skal hjem er det viktig å ha en god og støttende familie. Lykke til. Klarer ikke annet en å le til den her Du får prøve å reinstallere spillet å se om det hjelper. Om ikke leverer du det tilbake og får en ny kopi. Om problemet fortsatt oppstår er det pcen din der er noe galt med. Endret 23. oktober 2010 av Mr. A Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 Det er greit å ville være en annen. Jeg anbefaler deg å snakke med psykolog, så lege for å finne ut om du er helt sikker på at du skal skifte kjønn.(du må ha mye penger) Så reiser du til et land med gode plastiske kirurger og opererer deg. Når du skal hjem er det viktig å ha en god og støttende familie. Lykke til. Klarer ikke annet en å le til den her Du får prøve å reinstallere spillet å se om det hjelper. Om ikke leverer du det tilbake og får en ny kopi. Om problemet fortsatt oppstår er det pcen din der er noe galt med. eg kjøpte det på steam får et år siden Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 Hvis du har reinstallert spiller og du har det samme problemet så er det nok feil på pcen eller så gjør du noe feil. Lenke til kommentar
sirk800 Skrevet 23. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 23. oktober 2010 he spilt før på denne pcen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå