Need44speed Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Hei! Hva kan man bruke tacorester til? Har dere noen forslag? Brukere har kommet med disse forslagene: Taco neste dag Tacobaguetter Tacopizza Fryse rester hver gang man spiser taco, og etter 3-4 ganger får man nok til å bruke på en pizza. På ostesmørbrød sleng det på en brødskive, med ost oppå og putt det inn i ovnen Tacogryte Kaste kjøttet, taco shellsa, løken og andre stekbare grønnsaker, osten og taco-sausen i stekepanna i noen minutter, så spise det. tacosalat! Blande alle ingrediensene pluss litt ekstra salat. Kjøttdeig på lomper/skjell, dekke med saus og ost, og så gratinere det i ovnen. tacopai link Endret 31. oktober 2010 av olehh Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Spiser bare taco neste dag og jeg, så blir det tomt for rester. Lenke til kommentar
Mariofrans Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Spis det neste dag også! Da får du 2 gode middager på rad Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Er ikke så dumt det du har skrevet i tråden sjøl. Det går enten ann å bruke det til å lage taco pizza dagen etter (hvis du har nok rester), ellers kan man fryse rester hver gang man spiser taco, og etter 3-4 ganger får man nok til å bruke på en pizza. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Bruk det på ostesmørbrød. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg mente hva man kan lage med tacorester. Det blir gjerne ikke så mye igjen. Gode forslager daruu, Marbash og L4r5 dette nå prøves senere:) Tacobaguetter Hva inneholder en tacobaguett btw? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg bruker å kaste kjøttet, taco shellsa, løken og andre stekbare grønnsaker, osten og taco-sausen i stekepanna i noen minutter, så spiser jeg det. Lenke til kommentar
Lexiboij Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Legger alle rester i en skål og spiser dagen etter. (husk plastikk over skåla!) Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Jeg pleier å blande alle ingrediensene pluss litt ekstra salat til en kjempedeilig (*trommevirvel*) tacosalat! Ellers veit jeg at kusina mi pleier å legge kjøttdeig på lomper/skjell, dekke med saus og ost, og så gratinere det i ovnen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981723478 Skrevet 21. oktober 2010 Del Skrevet 21. oktober 2010 Du kan lage tacopai! Lenke til kommentar
TheSoapmaker Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 varm det opp morran etter, og voila. Verdens beste frokost! Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 sleng det på en brødskive, med ost oppå og putt det inn i ovnen Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 takk for forslag. Jeg legger alt i førsteposten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå