lokeland Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Dette her (seersucker) kan jo nesten sies å være enda "villere", bare mye penere: Så det er fullt mulig å bruke farger og teksturer uten at det ser stygt ut. Uansett, man kommer ikke unna det faktum at snittet på dressen var til å grine av. Og personlig misliker jeg såpass skråstilte lommer. Endret 17. oktober 2010 av lokeland 1 Lenke til kommentar
chrisoh Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Mine synspunkter: 1. Svært lite pen dress, den ser rett og slett billig ut. 2. En dressjakke blir ikke forvandlet til en blazer i det man fjerner den ut av dress-kontekst. På den annen side er det 1/10 av de som går med "blazer" som faktisk går med en blazer, per def. Alle disse går med dressjakker som er designet for å kunne brukes uten dress. Tilleggsinfo: Er fra Bærum selv, og jeg synes ikke dressen er noe penere av den grunn. 1 Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 22. oktober 2010 Sorry, men den var ikke pen. Greit å kle seg i andre farger osv enn "mengden", men går jo an å finne noe som er penere. Jeg er også fra Bærum og kan si at det er mange fra Bærum som ikke kan kle seg Lenke til kommentar
kreppsen Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 1. Svært lite pen dress, den ser rett og slett billig ut. Nei? Ser du ikke Moods logoen på brystet? Lenke til kommentar
DexterMorgan Skrevet 23. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 23. oktober 2010 (endret) 1. Svært lite pen dress, den ser rett og slett billig ut. Nei? Ser du ikke Moods logoen på brystet? Dressen ser billig ut, i stoffet og alt annet, og med moods logoen på brystet blir den bare mer harry og mindre pen : ) Dresser skal ikke overprydes med logoer. Ikke andre klær heller, forsåvidt. Endret 23. oktober 2010 av Chikamaharry Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå