Sheldon C Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kjøpte en stasjonær pc på Siba for 2,5 år siden. Nå nekter pc å starte. Jeg har ikke tenkt å bruke penger på dyr reperasjon, men muligens gjelder garantien fremdeles? Det står ingenting i papirene om garantitid og jeg har heller ikke funnet noe på nettsidene til SIBA. Hvor lang garanti kan man forvente på en Pc? Lenke til kommentar
morgster Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Det er fem års reklamasjonsrett på PC. Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kjøpte en stasjonær pc på Siba for 2,5 år siden. Nå nekter pc å starte. Jeg har ikke tenkt å bruke penger på dyr reperasjon, men muligens gjelder garantien fremdeles? Det står ingenting i papirene om garantitid og jeg har heller ikke funnet noe på nettsidene til SIBA. Hvor lang garanti kan man forvente på en Pc? Sikkert PSU som har tatt kvelden på maskinen. Er jo bare å ta med kvittering til Siba og levere den inn på reklamasjon. Har du ikke kvittering så er det sikkert ikke noe stress å søke den opp. Pleier ikke å være det i større kjeder. Som nevnt 5 års reklamasjon på pc. Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Takk for svar begge to Pc er ikke helt død. Når jeg trykker på power så starter den opp i 2-3 sekunder, for deretter å stoppe. Kan dette være symptomer på PSU er gåen? Lenke til kommentar
stc887 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Pc er ikke helt død. Når jeg trykker på power så starter den opp i 2-3 sekunder, for deretter å stoppe. Kan dette være symptomer på PSU er gåen? Da vil jeg satt penger på HDD. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå