Cesa Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hei. Jeg har SpareBank 1 SR-bank, og får 3,85 % på BSU-konto, men ser at bl.a. Ofoten Sparebak opererer med 4,65 %. Er det mulig å skifte BSU-konto eller opprette ny? På forhånd, takk for svar. Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) Jeg sendte min BSU-konto fra sparebank midtnorge til jernbanebanken uten problemer, så ja. Men dette avhenger jo selvfølgelig om banken du vil flytte kontoen til tilbyr BSU-ordningen. Endret 17. oktober 2010 av SnapShoot Lenke til kommentar
nls Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Du kan kun opprette et stk BSU konto, men du kan selvfølgelig flytte den, ta kontakt med banken du ønsker å flytte BSU kontoen til, og de vil sende deg et skjema for overføring av innlån/bankbytte som du signerer i 2(3) eksemplarer, et til gammel bankforbindelse, et til ny (og en til deg). Dette skjemaet inneholder en egen rubrikk for BSU konto. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå