Gå til innhold

Hvorfor kan ikke folk forstå

Kosepose93

Anbefalte innlegg

Er det bare meg, eller virker det som om folk har vansklig med å forstå at noen faktisk VIL være alene ?

Jeg trives best alene å synes det er deilig å bare sitte for meg selv, men virker som alt og alle skal synes synd på meg da, på en måte.

Er det flere her som trives best alene ?

Å om du ikke gjør det, er det veldig vansklig å forestille seg at noen faktisk vil være alene for det meste ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg elsker å være alene og har alltid likt å tilbring tid for meg selv for å kunne tenke klart. Har jo selvfølgelig fått høre det noen ganger opp gjennom årene, men nå som jeg har gått ut videregående så har liksom folk begynt å forstå verdien i det å kunne klarne tankene alene. Har liksom ikke hørt så mye fra denne "loner" greia siden ungdomsskolen der man måtte være med på fest og drikke hver helg for å være en av samfunnet..

Med andre ord: Det er herlig å være alene og dyrke sine egne interesser på sin egen måte og i sitt eget tempo!

Lenke til kommentar

Dere skjønner det når dere blir eldre. Husker sjæl da jeg var litt yngre at jeg ikke fattet hvorfor jeg ikke bare kunne ha det gøy alene, jeg trivdes jævlig bra på egenhånd. Jeg gjør fortsatt det, men det gir en helt annen dimensjon i livet å ha folk å dele ting med.

Trust me.

Endret av Bandidos-Pelle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...