Gå til innhold

Turbo & Core Unlocker ?

nikolaim

Anbefalte innlegg

Jeg har dette Hovedkortet, og som dere sikkert kan se, på linken har Hk'et 4 funksjoner jeg ikke fortår noe av.Turbo Unlocker, Core Unlocker og Memok!

Kan noen forklare til en person som ikke har så mye peiling innen dette feltet hva disse funsjonene gjør? :)

(Har prøvd å google det, men forstår ikke noe av det som står der...)

-Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, har samme HK-et sjæl, men er så godt som like blank som deg på temaet.

Core-unlocker vet jeg dog en smule om. Det er laget for å låse opp låste kjerner i AMD-prosessorer, som oftest trekjernede prosessorer. Jeg tror grunnen til dette er at det ikke er lønnsomt for AMD å designe helt nye X3 prosessorer, så derfor bruker de bare en X4 og låser en av kjernene.

Hvordan funker HK-et for deg hittil?

Jeg har hatt en smule problemer med å bruke USB3 portene med USB2 enheter, har du merket noe til dette? Et eksempel er en ekstern hardisk som kobler seg av og på hele tiden.

En annen ting jeg lurer på, etter man skrur av pcen, er det fortsatt strøm i usb portene dine? Jeg kan lade telefonen min i usb portene etter jeg har skrudd av maskinen. Tastatur og mus er dog ikke aktive.

Endret av N.N
Lenke til kommentar

Hei :)

Jeg har en 6-core AMD, kan jeg da ha noe nytta av denne funsjonen på den prosessoren?

Har ikke brukt pcn mye, selv om det er rundt 2 mnd siden jeg kjøpte den hos komplett, les min historie, her. :L

Satt inn litt feil link på første posten. Har ikke akkorat dette HK, men nesten det samme, bare uten USB 3.0...

De lille erfaringene jeg har av kortet er ganske positive :) Kontaktene funker for meg, og har ikke merket noen problemer med noen kontakter... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...