SiriHo Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Square Enix gjør bot for slapt arbeid og tviholder på brukerbasen. Les mer Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kan jeg benytte meg av denne spilletiden for å prøve spillet som en "demo" eller trial? Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Står ganske tydelig i artikkelen at dette er for folk som har kjøpt spillet. Med andre ord nei. Å tviler på at de kommer med noen Trial med det første om spillet er så dårlig som folk sier. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Mye av det de har fått pepper før burde vært luket ut i løpet av betaen. Det er nå min mening. Konkurransen på mmorpg markedet er såpass tøff at det lønner seg neppe å levere noe "halvferdig". Hos meg ble kontoen lagt død etter to uker. Lenke til kommentar
Dunsay Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Testet det under betaen, og kan skrive under på at det selv like før release fremdeles føltes veldig uferdig... Lær av Valve og utsett heller releasen enn å levere noe halvferdig, sier nå jeg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg