Gå til innhold

velge riktig trene måte...

Anbefalte innlegg

halo. eg har trent eit par månder benkpress og maxer på 65kg. og vill sjå kjappere resultater. eg har kjøpt inn protein pulver... frå PF "bigg mass" dette er for vegkt økning.... eg blei ambefalt dette av ekspeditøren. eg har kuttet ned frå 12 brøskiver med eit tårn med sjokade til 4 med kjøttpålegg.

er kosttilskudd viktig?¨

noko eg kunne gjort anneleis?.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

halo. eg har trent eit par månder benkpress og maxer på 65kg. og vill sjå kjappere resultater. eg har kjøpt inn protein pulver... frå PF "bigg mass" dette er for vegkt økning.... eg blei ambefalt dette av ekspeditøren. eg har kuttet ned frå 12 brøskiver med eit tårn med sjokade til 4 med kjøttpålegg.

er kosttilskudd viktig?¨

noko eg kunne gjort anneleis?.

Tja, mye som kunne vært annerledes.

1. Skrive hva du trener, rent bortsett fra benkpress. Den er egentlig ikke noe særlig interessant.

2. Skrive hva du spiser bortsett fra brødskiver.

3. Finne ut hvor mye protein og kalorier du trenger hver dag for å ligge i overskudd.

Kosttilskudd er viktig om du ikke får i deg de næringsstoffene du trenger fra det vanlige kostholdet. Om du spiser skikkelig, og det ikke er til en økonomisk belastning, så trenger du ikke kosttilskudd. Om det derimot er for dyrt å spise skikkelig, eller du ikke har kontroll over hva du spiser (bor hjemme, spiser hva du får servert), kan tilskudd være gode greier.

Lenke til kommentar

eg trener manualer, situps, armhevinger, benk, sånn stativ greier :p osv veit ikkje kva alt heiter men... det er nå så. eg tar omega 3 standar skinke på brøskiva. mamma lager middag så der er det varjasjon. vell 1 liter cola i gjennomsnitt. litt goteri og mykje anna junk.

men det finnest piller. FAT killer og fat burner. funker dette? :dribble::new_woot:

Lenke til kommentar

Hvorfor i all verden skal du begynne med fatburner og fatkiller når kostholdet ditt tydelig ikke er bra? Det er ikke sånn at du kan utjevne det ene med det andre og forvente bra resultater.

Hvis du skal bli sterkere så må du få i deg ordentlig mat, og spise nok ja..som allerede påpekt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...