MrPool Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Har tenkt å kjøpe meg Bergans dyna down jakke. Er det et dårlig eller bra kjøp. Prisen er på ca 2300 med frakt osv. Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Elendig kjøp om du har noen planer om å se bra ut. Er du dog komfortabel med å se ut som michelinmannen, så vil den nok i det minste holde deg varm. Lenke til kommentar
MrPool Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Elendig kjøp om du har noen planer om å se bra ut. Er du dog komfortabel med å se ut som michelinmannen, så vil den nok i det minste holde deg varm. Så du mener at jakka er stygg? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Det både håper og tror jeg han gjør ja. 1 Lenke til kommentar
AnewZ Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 Fkm tror rett Lenke til kommentar
Funkmasterfleksnes Skrevet 17. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 17. oktober 2010 2300 er vel ikke så dyrt for en jakke som har grei kvalitet og holder deg varm, på tross av at den ikke er veldig pen. Men varm og pen går sjeldent godt sammen Lenke til kommentar
henrikwl Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Den jakka der ser helt grei ut i mine øyne. Nå vet ikke jeg hva slags stil du kjører, men som Analogue sier: varm og pen går sjelden sammen. Kunsten er å vite når funksjon trumfer form. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Så vidt jeg vet fåes den jakken uten det stygge mønsteret, så hvorfor du ikke vil ha det i stedet skjønner jeg ikke. Lenke til kommentar
Ingaren Skrevet 19. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 19. oktober 2010 Så vidt jeg vet fåes den jakken uten det stygge mønsteret, så hvorfor du ikke vil ha det i stedet skjønner jeg ikke. De har ikke den modellen uten mønster, men det er jo tilsvarende jakker uten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå