qtec_s100 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Jeg har prøvd å laste lovlige ting fra nette fra f.eks download.com men alle nedlastningene stopper på 99%. Hva kan årsaken vere til det... Halvor Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 stopper helt, uansett hvor lenge du venter? Eller stopper opp litt, og du er ikke tolmoding nok å vente? Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hvis du laster ned med IE så vil 99% være når den skal kopiere filen fra temp katalogen til der du "egentlig" lastet den ned. - Av en eller annen grunn (rettigheter, plass, etc) klarer den ikke dette antagelig, og henger. (Normal skal du selvsagt få en feilmelding) Lenke til kommentar
qtec_s100 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Nei jeg er ikke utolmodig.. Ventet nå i 5 timer på en 3mb fil.. Har prøvd å laste ned med safari ofså... Halvor Lenke til kommentar
qtec_s100 Skrevet 24. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 24. oktober 2010 Er det ingen som har noen forslag til hva jeg må gjøre for å fikse det.. Har prøvd Google,IE og Safari uten at jeg klarer og fullføre nedlastningen.. Halvor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå