EirikYeah Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Gikk forresten inn for å bestille en pakke fra gymgrossiten. Ble "Carl-Eriks Basispakke" hvor du får 4kg Whey-80, 180 BCAA kapsler, Glutamin, Omega 3-6-9 og noe Kreatin. Ganske greit for litt over 600kr. Kjøpte en slik pakke jeg også når den først ble lansert. Ganske grei skuring, du får mye for pengene. Hvilken smak valgte du på proteinpulveret? Har kjøpt en del Whey-80 fra Gymgrossisten tidligere, så jeg har smakt både jordbær, sjokolade og mintsjokolade. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 16. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2012 Kjøpte en slik pakke jeg også når den først ble lansert. Ganske grei skuring, du får mye for pengene. Hvilken smak valgte du på proteinpulveret? Har kjøpt en del Whey-80 fra Gymgrossisten tidligere, så jeg har smakt både jordbær, sjokolade og mintsjokolade. Tok banan tydeligvis. Glemte å bytte. Sendte melding om å endre til jordbær, vet ikke om de får den med seg før de sender pakker. Hvilken smak liker du best? Har kun smakt sjokolade. Prøvde meg på litt kokkekunst i dag, med mine nye varer som jeg kjøpte. Ble ganske vellykka. Dagens middag 100g Kylling kjøttdeig med hermetiske tomater og mandler 150g Spinat 60g Fullkornsris Lenke til kommentar
EirikYeah Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Av jordbær, sjokolade og mintsjokolade synes jeg jordbær smaker best. Sjokolade smaker helt greit, mens mintsjokoladen smaker helt grusomt. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Merket at vi ikke hadde mer brød som jeg kunne bruke til skolemat i dag. Derfor kokte jeg meg en fullkornsris(boil in bag) som jeg spiste sammen med en tunfiskmix(tunfisk, kesam og sitron) på skolen. Var ganske godt, selv om jeg fikk en del klager om hvor ekkelt det lukta. Får vell låse meg inn på doen å spise lunchen min fremover. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 17. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2012 Dagens middag 200g Kyllingkjøttdeig med røde bønner, og hjemmelaget tomatsaus 80g Fullkornspasta 200g Diverse grønnsaker NYDELIG Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Uke 2, Dag 2 Knebøy: 2x8 20kg 5x5 40kg Benkpress: 5x5 30kg Roing: 5x5 35kg Kommentar: Grei trening. Kjenner roing er litt tungt. Ble visst banansmak på proteinpulveret, de sa at de ikke kunne endre smak fordi bestillingen allerede var printet ut. Var ganske merkelig egentlig. Pakken er sendt fra gymgrossisten, men ikke mottatt hos Posten. Er utrolig motivert for tiden, ser fremgang på meg selv, og det motiverer. Gleder meg til hver trening, hehe. Lenke til kommentar
Corey Skrevet 18. januar 2012 Del Skrevet 18. januar 2012 Du kan jo for faen lage skikkelig mat også du Btw, siden du skriver at du allerede ser forskjell, kan det være en ide for din egen del å ta bilder så du ser fremgangen mye tydeligere Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 18. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2012 Corey: Ja, tenker å ta bilder før jeg begynner skikkelig med tilskuddet mitt. Måler fettprosent hver andre uke nå, og når jeg sammenligner det med vekten min så får jeg værtfall en pekepinne på hvordan jeg ligger ann. Hehe, blir litt matlaging til tider, øving gjør mester! Dagens middag 180g Kyllingfilét 60g Fullkornsris en del bearnaise saus, "fettfri" selvfølgelig. 30 kcal per servering Lenke til kommentar
Moddaloug Skrevet 19. januar 2012 Del Skrevet 19. januar 2012 Gleder meg til å se hvor lenge du klarer å holde oppe kosthold og trening. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 19. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2012 Hahah, omelett med kald tunfiskmix(tunfisk, kesam og sitron) inni. Utrolig kvalmende, fortsetter heller med å steke tunfisken inni omeletten. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 20. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2012 (endret) Uke 2, Dag 3 Vekt: 82,8kg Knebøy: 2x8 20kg 5x5 45kg Militærpress: 5x5 25kg Markløft: 1x5 50kg Kommentar: Har økt i vekt fra 82,1kg til 82,8kg. Samtidig har jeg gått ned fra 14,3% fett til 13,4%. Det gir en økning på omtrent 1,4kg muskler og et tap på 0,7kg fett. Veldig motiverende å se resultater så fort. Veier og måler meg hver andre uke, så blir kult å se nå fremover. Var deilig trening. Kjørte litt cardio til oppvarming. I dag blir det "minipizza" til middag, bryter kostholdet en liten smule. Må unne meg noe godt. Endret 21. januar 2012 av mollasund Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 21. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2012 Da har jeg fått pakken min fra Gymgrossisten. Litt skuffa, men hva kan man forvente for 650kr. Jeg fikk en mail av gymgrossisten for noen dager siden, hvor de sa at de ville vente med å sende pakken til de hadde fått Glutamin inn på lageret igjen, fordi det var en del av pakken. Deretter fikk jeg en mail om at Glutamin var tilbake på lageret, og at pakken var sendt. Når jeg åpna pakken i dag, så lå det en lapp hvor det sto: L-Glutamin har tatt slutt på lageret. Som erstatter for dette sender vi deg en Kreatin Monohydrate. Det betyr at jeg har fått 1kg kreatin, samtidig som jeg har 1kg fra før. Får vell begynne å deale kreatin i gata snart. Fortsatt en grei pakke for 650kr. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 22. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2012 Nå har jeg smakt proteinpulveret jeg fikk fra gymgrossisten. Var ganske grei smak, og ikke alt for mye banansmak. Tenker meg at det hadde vært utrolig godt å blande sammen med sjokoladesmaken, kanskje noe jeg prøver senere. Gårsdagens middag: Minipizza Tomatpuré, mais, ost Kyllingfilet i strimler Spinat og cherrytomater Alt oppå et pitabrød DELICIOUS! Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 (endret) Uke 3, Dag 1 Knebøy: 2x8 20kg 5x5 50kg Benkpress: 5x5 40kg Roing: 5x5 37,5kg Kommentar: Var på teori til førerkortet i dag, så treningen ble utsatt fra kl 3 til kl 6. Kan godt si at det var rundt en ti ganger mere folk på senteret nå, så og si stappa fullt. Heldigvis var knebøyen ledig, så jeg ble alikevell fort ferdig med programmet. Var litt kø på benkpressen, så jeg tok meg ikke tid til å deloade ned til 35, og brukte bare de 40kg som var på fra før. Gikk lett. Jeg brukte forresten en scoop med mitt banan Whey-80 oppi havregrøten min. Ble grøt med banan smak, virka nesten som noe man mater babyer med, altså veldig godt. Grei måte å innta gode proteiner på! Da blir det hjemmelaget kyllingburgere til middag. Endret 23. januar 2012 av mollasund Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 23. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2012 Dagens middag - Kyllingburgere Kyllingkjøttdeig med tacokrydder Fiberrikt hamburgerbrød Kesam og chili ketchup Mais og kinakål ..og et glass appelsinjuice Noe av det beste har spist på lenge. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 24. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2012 (endret) Treningsfri i dag, men tar meg gjerne noe cardio ute på isen her i Stavanger snart. Dagens middag - Wraps Fullkornslefser Kyllingkjøttdeig Salat(kinakål, agurk, mais) Pesto og kesam(glemte å ta på kesam før bildet, merket det etter 1 tygg) Avocado og selvsagt litt ost SNADDER!!!!! (merker at jeg skriver at det smaker godt med hvert bilde, kanskje det er litt obvious by now ) Endret 24. januar 2012 av mollasund Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Uke 3, Dag 2 Knebøy: 2x8 20kg 1x5 40kg 5x5 55kg Militærpress: 5x5 27,5kg Markløft: 1x5 55kg Kommentar: Grei trening. Gikk før skolen, og dusja på senteret. Tror jeg begynner med dette fremover, kanskje. Hvis jeg klarer å få meg ut av senga kl 5 om morgenen. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 25. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2012 Dagens middag - Kylling med pasta og pesto Kyllingfilét Pasta og en del pesto Spiste opp en filét, og hadde en del pasta igjen på tallerken, så tok meg en til filét. Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 26. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2012 Tok meg en svømmetur i dag, tenker å begynne med det hver tirsdag og torsdag fremover. "Nedtrapping" i badstuen etterpå, herlig! Dagens middag - Kyllingboller Kyllingboller av kyllingkjøttdeig Ris og bearnaise saus Lenke til kommentar
mollasund Skrevet 27. januar 2012 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2012 Uke 3, Dag 3 Knebøy: 2x8 20kg 1x5 40kg 5x5 60kg Benkpress: 2x8 20kg 5x5 42,5kg Roing: 5x5 40kg Kommentar: Tung roing, men deilig. Kjenner jeg er helt gåen i øvre del av ryggen, herlig. Knebøy begynner å gjøre låra mine slitne nå, det er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå