Gå til innhold

Mollasunds treningslogg


Anbefalte innlegg

Gikk forresten inn for å bestille en pakke fra gymgrossiten. Ble "Carl-Eriks Basispakke" hvor du får 4kg Whey-80, 180 BCAA kapsler, Glutamin, Omega 3-6-9 og noe Kreatin. Ganske greit for litt over 600kr.

 

Kjøpte en slik pakke jeg også når den først ble lansert. Ganske grei skuring, du får mye for pengene. Hvilken smak valgte du på proteinpulveret? Har kjøpt en del Whey-80 fra Gymgrossisten tidligere, så jeg har smakt både jordbær, sjokolade og mintsjokolade.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjøpte en slik pakke jeg også når den først ble lansert. Ganske grei skuring, du får mye for pengene. Hvilken smak valgte du på proteinpulveret? Har kjøpt en del Whey-80 fra Gymgrossisten tidligere, så jeg har smakt både jordbær, sjokolade og mintsjokolade.

 

Tok banan tydeligvis. Glemte å bytte. Sendte melding om å endre til jordbær, vet ikke om de får den med seg før de sender pakker. Hvilken smak liker du best? Har kun smakt sjokolade.

 

 

Prøvde meg på litt kokkekunst i dag, med mine nye varer som jeg kjøpte. Ble ganske vellykka.

 

1080348.jpeg

Dagens middag

100g Kylling kjøttdeig med hermetiske tomater og mandler

150g Spinat

60g Fullkornsris

Lenke til kommentar

Merket at vi ikke hadde mer brød som jeg kunne bruke til skolemat i dag. Derfor kokte jeg meg en fullkornsris(boil in bag) som jeg spiste sammen med en tunfiskmix(tunfisk, kesam og sitron) på skolen. Var ganske godt, selv om jeg fikk en del klager om hvor ekkelt det lukta.

Får vell låse meg inn på doen å spise lunchen min fremover.

Lenke til kommentar

Uke 2, Dag 2

 

Knebøy:

2x8 20kg

5x5 40kg

 

Benkpress:

5x5 30kg

 

Roing:

5x5 35kg

 

Kommentar:

Grei trening. Kjenner roing er litt tungt.

Ble visst banansmak på proteinpulveret, de sa at de ikke kunne endre smak fordi bestillingen allerede var printet ut. Var ganske merkelig egentlig. Pakken er sendt fra gymgrossisten, men ikke mottatt hos Posten.

 

Er utrolig motivert for tiden, ser fremgang på meg selv, og det motiverer. Gleder meg til hver trening, hehe.

Lenke til kommentar

Corey: Ja, tenker å ta bilder før jeg begynner skikkelig med tilskuddet mitt. Måler fettprosent hver andre uke nå, og når jeg sammenligner det med vekten min så får jeg værtfall en pekepinne på hvordan jeg ligger ann.

Hehe, blir litt matlaging til tider, øving gjør mester! :)

 

1082314.jpeg

Dagens middag

180g Kyllingfilét

60g Fullkornsris

en del bearnaise saus, "fettfri" selvfølgelig. 30 kcal per servering

Lenke til kommentar

Uke 2, Dag 3

 

Vekt:

82,8kg

 

Knebøy:

2x8 20kg

5x5 45kg

 

Militærpress:

5x5 25kg

 

Markløft:

1x5 50kg

 

Kommentar:

Har økt i vekt fra 82,1kg til 82,8kg. Samtidig har jeg gått ned fra 14,3% fett til 13,4%. Det gir en økning på omtrent 1,4kg muskler og et tap på 0,7kg fett. Veldig motiverende å se resultater så fort. Veier og måler meg hver andre uke, så blir kult å se nå fremover.

Var deilig trening. Kjørte litt cardio til oppvarming.

 

I dag blir det "minipizza" til middag, bryter kostholdet en liten smule. Må unne meg noe godt.

1084686.jpeg

Endret av mollasund
Lenke til kommentar

Da har jeg fått pakken min fra Gymgrossisten. Litt skuffa, men hva kan man forvente for 650kr.

Jeg fikk en mail av gymgrossisten for noen dager siden, hvor de sa at de ville vente med å sende pakken til de hadde fått Glutamin inn på lageret igjen, fordi det var en del av pakken. Deretter fikk jeg en mail om at Glutamin var tilbake på lageret, og at pakken var sendt.

Når jeg åpna pakken i dag, så lå det en lapp hvor det sto: L-Glutamin har tatt slutt på lageret. Som erstatter for dette sender vi deg en Kreatin Monohydrate.

Det betyr at jeg har fått 1kg kreatin, samtidig som jeg har 1kg fra før. Får vell begynne å deale kreatin i gata snart.

 

1084535.jpeg

Fortsatt en grei pakke for 650kr.

Lenke til kommentar

Nå har jeg smakt proteinpulveret jeg fikk fra gymgrossisten. Var ganske grei smak, og ikke alt for mye banansmak. Tenker meg at det hadde vært utrolig godt å blande sammen med sjokoladesmaken, kanskje noe jeg prøver senere.

 

1086047.jpeg

Gårsdagens middag: Minipizza

Tomatpuré, mais, ost

Kyllingfilet i strimler

Spinat og cherrytomater

Alt oppå et pitabrød

 

DELICIOUS!

Lenke til kommentar

Uke 3, Dag 1

 

Knebøy:

2x8 20kg

5x5 50kg

 

Benkpress:

5x5 40kg

 

Roing:

5x5 37,5kg

 

Kommentar:

Var på teori til førerkortet i dag, så treningen ble utsatt fra kl 3 til kl 6. Kan godt si at det var rundt en ti ganger mere folk på senteret nå, så og si stappa fullt. Heldigvis var knebøyen ledig, så jeg ble alikevell fort ferdig med programmet. Var litt kø på benkpressen, så jeg tok meg ikke tid til å deloade ned til 35, og brukte bare de 40kg som var på fra før. Gikk lett.

 

Jeg brukte forresten en scoop med mitt banan Whey-80 oppi havregrøten min. Ble grøt med banan smak, virka nesten som noe man mater babyer med, altså veldig godt. Grei måte å innta gode proteiner på!

 

Da blir det hjemmelaget kyllingburgere til middag.

Endret av mollasund
Lenke til kommentar

Treningsfri i dag, men tar meg gjerne noe cardio ute på isen her i Stavanger snart.

 

1087642.jpeg

Dagens middag - Wraps

Fullkornslefser

Kyllingkjøttdeig

Salat(kinakål, agurk, mais)

Pesto og kesam(glemte å ta på kesam før bildet, merket det etter 1 tygg)

Avocado

og selvsagt litt ost

 

SNADDER!!!!! (merker at jeg skriver at det smaker godt med hvert bilde, kanskje det er litt obvious by now :tease: )

Endret av mollasund
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...