Bushnell Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 thunderbird og clawhammer synes jeg.. men spitfire og sånn er jo kult og da.. pentium har kjedelige navn Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Hva med Duron? *hirr* minner meg om korn, aner ikke hvorfor...Duron er en serie. Ikke bare en bestemt kjerne aah, takker... vakke klar over det... Pentium er noe mindre fantasifulle, de skal ha det...:-? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Pentium er OGSÅ en serie ... eller 4 .. Lenke til kommentar
JoeDohn Skrevet 29. juni 2003 Del Skrevet 29. juni 2003 Pentium er OGSÅ en serie ... eller 4 .. Det VET jeg, nå er det nok med kollektiv mobbing her, syns jeg... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 29. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2003 thunderbird og clawhammer synes jeg.. men spitfire og sånn er jo kult og da.. pentium har kjedelige navn Pentium er jo navne på prosessor serie da.Ikke navne på kjernen:wink: Eks.Prescott kjernen til pentium som kommer,eller kanskje den har kommet? Lenke til kommentar
Endre Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Ingen som har nevnt SledgeHammer! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Ingen som har nevnt SledgeHammer! det er fordi den får meg til å tenke på en feit snekker .... Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 30. juni 2003 Del Skrevet 30. juni 2003 Ingen som har nevnt SledgeHammer! det er fordi den får meg til å tenke på en feit snekker .... Hvorfor? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå