Gå til innhold

mistet frikortet mitt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har samma problem. Lønning på fredag. Vil hels ha 5 tusen og ikke 2.5 dontgetit.gif

EDIT: Jeg ringte idiotene forrige uke. 70 forran meg i telefonkøen, så jeg gjorde slik at de skulle ringe meg tilbake igjen. Da tok det 2 timer før jeg ble oppringt. Dama i andre enden sa bare at jeg måtte inn på skatteetaten.no, bestille MinID og gjøre noen greier. Så jeg gjorde det, men det fungerte ikke. Så jeg ringte tilbake, nesten ingen i kø. Og siden jeg bare har rota bort mitt første frikort her hjemme, og ikke levert det ut, så sendte ho meg bare et nytt. Og sa at jeg måtte for all del IKKE arbeide med to frikort

Endret av Zoro Sama
Lenke til kommentar

Neste gang tenker vi på dette en stund før lønningsdag. Regner med dere begge har jobbet en stund nå.

EDIT: Jeg ringte idiotene forrige uke. 70 forran meg i telefonkøen, så jeg gjorde slik at de skulle ringe meg tilbake igjen. Da tok det 2 timer før jeg ble oppringt. Dama i andre enden sa bare at jeg måtte inn på skatteetaten.no, bestille MinID og gjøre noen greier. Så jeg gjorde det, men det fungerte ikke. Så jeg ringte tilbake, nesten ingen i kø. Og siden jeg bare har rota bort mitt første frikort her hjemme, og ikke levert det ut, så sendte ho meg bare et nytt. Og sa at jeg måtte for all del IKKE arbeide med to frikort

Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor dem er idioter? Det var jo du som rotet bort frikortet ditt... Eller var det dumt at hun bare kunne sende deg nytt kort?

Endret av BeFs
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...