fiskebollebiff Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg finner det ikke lenger, om må ha det i morra, bestile nytt funket ikke, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Icetears Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Du kan kanskje begynne med å si hva slags frikort det gjelder? Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 skatt Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 TRENGER SVAR FORT Lenke til kommentar
MRN Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Drit i frikortet, er mitt råd. Har gjort det selv, og det var ingen problem. Det er en fin spareform i og med at du betaler for mye skatt, og får det tilbake til neste år. I tillegg til renter. Win-win. Lenke til kommentar
ITOslo Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Dra ned på ditt lokale kontor hos Skatteetaten, de burde ha muligheten til å skrive ut et nytt kort til deg. Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 Akurrat, detsiste svaret der jeg ønsket meg Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Folka på skatteetaten ba meg bare å rine til skatt øst. og da er jeg like langt, tenke jeg kunne stikke ned og hente ut et skattekort og gå ut med det i hånda jeg, men den gang ei. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Har samma problem. Lønning på fredag. Vil hels ha 5 tusen og ikke 2.5 EDIT: Jeg ringte idiotene forrige uke. 70 forran meg i telefonkøen, så jeg gjorde slik at de skulle ringe meg tilbake igjen. Da tok det 2 timer før jeg ble oppringt. Dama i andre enden sa bare at jeg måtte inn på skatteetaten.no, bestille MinID og gjøre noen greier. Så jeg gjorde det, men det fungerte ikke. Så jeg ringte tilbake, nesten ingen i kø. Og siden jeg bare har rota bort mitt første frikort her hjemme, og ikke levert det ut, så sendte ho meg bare et nytt. Og sa at jeg måtte for all del IKKE arbeide med to frikort Endret 28. oktober 2010 av Zoro Sama Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 (endret) Neste gang tenker vi på dette en stund før lønningsdag. Regner med dere begge har jobbet en stund nå. EDIT: Jeg ringte idiotene forrige uke. 70 forran meg i telefonkøen, så jeg gjorde slik at de skulle ringe meg tilbake igjen. Da tok det 2 timer før jeg ble oppringt. Dama i andre enden sa bare at jeg måtte inn på skatteetaten.no, bestille MinID og gjøre noen greier. Så jeg gjorde det, men det fungerte ikke. Så jeg ringte tilbake, nesten ingen i kø. Og siden jeg bare har rota bort mitt første frikort her hjemme, og ikke levert det ut, så sendte ho meg bare et nytt. Og sa at jeg måtte for all del IKKE arbeide med to frikort Nå skjønner jeg ikke helt hvorfor dem er idioter? Det var jo du som rotet bort frikortet ditt... Eller var det dumt at hun bare kunne sende deg nytt kort? Endret 28. oktober 2010 av BeFs Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 Var egentlig bare irritert på ho som tok telefonen første gangen. Var ikke så veldig hjelpsom. Og når jeg får en metode som tar noen dager og som ikke funker er det litt irriterende. Og jeg har bare jobbet i noen uker nå Lenke til kommentar
fiskebollebiff Skrevet 28. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2010 Det ordnet seg for meg ved at jeg dro ned på det lokale skattekontoret. finn ut hvor det er og snakk med de personlig. når jeg ringte til skattekontoret sa de at de ikke kunne hjelpe meg, men jeg dro ned uansett og de skrev it et nytt skattekort. Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 28. oktober 2010 Del Skrevet 28. oktober 2010 tenke jeg kunne stikke ned og hente ut et skattekort og gå ut med det i hånda jeg, men den gang ei. men jeg dro ned uansett og de skrev it et nytt skattekort. Jaokey. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå