Gjest ungdom Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hallo. Jeg går på 1.vg og er på fest noe sånt som hver eneste helg. Hver helg hooker jeg opp med kanskje 1-5 jenter som suger meg eller jeg har sex med. Problemet er at jeg klarer ikke å komme. Jeg klarer ikke å synes det er godt i det heletatt. Samme når jeg hadde kjærste, sex to ganger og jeg klarte ikke å komme i det heletattt.. Hva skjer? Sexlivet mitt er RÆVA! Lenke til kommentar
auto82 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 mindre alc funker. du får styre sånn at du syns det er bra. dagen derpå er bedre enn på flatfylla. ikkje napp løken rett før du stikker ut for å sjekke. styre tankene Lenke til kommentar
Hudrin Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Hallo. Jeg går på 1.vg og er på fest noe sånt som hver eneste helg. Hver helg hooker jeg opp med kanskje 1-5 jenter som suger meg eller jeg har sex med. Problemet er at jeg klarer ikke å komme. Jeg klarer ikke å synes det er godt i det heletatt. Samme når jeg hadde kjærste, sex to ganger og jeg klarte ikke å komme i det heletattt.. Hva skjer? Sexlivet mitt er RÆVA! ikke gjør det selv samme dag som du skal treffe noen, og det går heller dårlig om du ikke har lyst selv. merkelig hvor fint slikt går når man er ilag med en person som stemmer med deg selv og ikke bare noen man møter tilfeldig. Lenke til kommentar
blured Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Kompis brukte nesten to måneder sammen med tidl kjæreste før han kom første gang; dvs sex opp mot 100 ganger før første orgasme under sex. Ta det med ro, det går seg til når du etterhvert virkelig klarer å slappe av. Lenke til kommentar
SebastianS Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 Hørt om homofili? 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg