Predecessor Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Som overskriften sier, så skifter jeg ut det meste i maskinen. Sitter nå å kjører backup. Er det noe jeg har glemt? Har til nå kjørt Outlook, favoritter, *User data, og diverse passord Jeg har selvfølgelig også tatt backup av dokumenter, bilder, MP3 m.m. Kommer ikke på mer i farta. * User data: Kan noen i grove trekk fortelle meg hva denne mappen inneholder? På forhånd takk. Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Det må gjøre vondt å skite ut det. Hvis du spiller kan du jo ta backup av savegames og config filer. Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 27. juni 2003 Del Skrevet 27. juni 2003 Epost, eventuell adressebok, favoritter (IE), mine dokumenter (visst du bruker denne mappen) og eventuelle configs fra programmer (visst du har noe sånt om må taes vare på). Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2003 Skiter....???? :oops: Sånn kan det gå. Lurer noen, så skrev jeg følgende i denne topicen:"Skiter ut hovedkort, CPU,HD og RAM i dag. Backup av hva?" Det gjorde mest vondt da prosessoren passerte der du vet. Fra spøk til alvor: Skal rette den opp umiddelbart. Forøvrig er jeg veldig opptatt av å skrive rett og riktig. Etter at jeg har skrevet et innlegg, pleier jeg stort sett å kopiere teksten over i Word for å sjekke skrivefeil. Denne gangen glemte jeg topicen. Å bruke Word til å rette opp skrivefeil er faktisk til god hjelp, ikke minst for dere som sliter dysleksi og andre problemer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå