Lillenerd Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hei Har problemer med Cod mw2 til pc. problemet er når jeg skal joine et game så funker alt fint helt til jeg er ferdig med å loade ned mappen og er på vei inn da kommer denne opp Error : main/iw_13.iwd is different from the server Så jeg får ikke spillt noe. Har ikke noe peiling på hva dette er, og har prøvd å søke på google og litt her og der men ingen resultat. Noen som hvet hva dette problemet er ? Mvh Lillenerd Endret 16. oktober 2010 av Lillenerd Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 prøv og gå ut av spillet og på steam høgreklikker du på MW2 så egenskaper/properties og trykke derretter local files/lokalfiler og trykk Verify integrity of game cache og la den fullføre og sjekke om det fungerer. visst ikkje so trykke du defragment cache files. Lenke til kommentar
Lillenerd Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Takk! Skal prøver det ut nå Lenke til kommentar
Lillenerd Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 prøv og gå ut av spillet og på steam høgreklikker du på MW2 så egenskaper/properties og trykke derretter local files/lokalfiler og trykk Verify integrity of game cache og la den fullføre og sjekke om det fungerer. visst ikkje so trykke du defragment cache files. Tusen takk! dette hjalp Lenke til kommentar
Cr4ZyF34R Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 prøv og gå ut av spillet og på steam høgreklikker du på MW2 så egenskaper/properties og trykke derretter local files/lokalfiler og trykk Verify integrity of game cache og la den fullføre og sjekke om det fungerer. visst ikkje so trykke du defragment cache files. Tusen takk! dette hjalp ingen årsak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå