Gå til innhold

Kjøpe IPAD i USA?

Anbefalte innlegg

Beklager om dette er på feil forum, jeg vet liksom ikke hvor jeg skal legge den.

Skal til USA nå neste uke, og lurte på om jeg skulle kjøpe IPAD 64, 3g med wifi med meg til Norge og selge den med fortjeneste (selge den til f.eks 7000 kr) på Finn f.eks?

Eller er det helt bortkastet i og med at IPAD egentlig skal komme til Norge nå i november?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Med tanke på at en EU-modell koster under 8k hos netshop, er det vel ikke særlig å tjene på dette lenger. Den koster 829 USD + tax der borte, og dersom du blir stoppet i tollen på vei hjem, får du 25 % moms på toppen. Nå kan det se ut som om iPad 1. gen ikke blir lansert offisielt i Norge i det hele tatt, det snakkes om at 2. gen skal være tilgjengelig før jul i år, og da kommer den første offisielle iPad i Norgen til å være 2. gen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Med tanke på at en EU-modell koster under 8k hos netshop, er det vel ikke særlig å tjene på dette lenger. Den koster 829 USD + tax der borte, og dersom du blir stoppet i tollen på vei hjem, får du 25 % moms på toppen. Nå kan det se ut som om iPad 1. gen ikke blir lansert offisielt i Norge i det hele tatt, det snakkes om at 2. gen skal være tilgjengelig før jul i år, og da kommer den første offisielle iPad i Norgen til å være 2. gen.

finnes ingen eu modell. alle er like

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...