alex100 Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 går det an å bruke denne modulen i norge? trenger man noe spesielt? jeg er newbie på ClarkConnect. bare så det er sagt. takker for alle svar- Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 ingen som vet om det funker eller har prøvd? Lenke til kommentar
enden Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 det er vel bare å sette opp og prøve det Send tilbakemelding da! Lenke til kommentar
alex100 Skrevet 27. juni 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 det er vel bare å sette opp og prøve det Send tilbakemelding da! har ikke prøvd ClarkConnect før. skal prøve å oppgradere serveren min i dag til ClarkConnect. men siden jeg ikke har gjort det før kan det hende at det er mulig å få det til men jeg ikke klarer det. det er derfor jeg lurer på det. Lenke til kommentar
brune-ha Skrevet 27. juni 2003 Rapporter Del Skrevet 27. juni 2003 Det virker ikke hos meg, men modulen må være støttet av ADSL Modemet... Tror ikke modemet mitt ikke støtter det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå