johan66 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Noen som kan hjelpe eller er alt jeg har hatt borte. Måtte kjøre recover av Windos og når jeg startet opp igjen var alt borte. Kan jeg på noen måte finne dette igjen eller er alt borte for evig tid. Noen som kan hjelpe???? Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det er nok minimale muligheter, filene er antagelig overskrevet. Recovery er ikke noe man må gjøre hvis man ikke har backup. Det finnes flere metoder for å hente ut filer før man gjør recovery. Lenke til kommentar
drbuggs Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Du kan prøve et recovery program, f.eks. http://www.easeus.com/download.htm . Har hatt hell på endel ting med denne, funnet igjen endel bilder og dokumenter. Men som sagt over er sansynligvis mye overskrevet slik at selv om du finner igjen filen kan innholdet være ødelagt. Tar tid men verd å prøve hvis en har bilder og dokumenter som er viktige, programvare kan du ganske sikkert ikke finne igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå