diskusjonscrub Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har installert Dead Rising 2 på pc, og hver gang jeg starter spiller popper det opp ''Dead Rising 2 har sluttet å virke''!!!! Hva skal jeg gjøre!? finnes det noen patch eller noe lignende for at man kan fikse dette? Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Har installert Dead Rising 2 på pc, og hver gang jeg starter spiller popper det opp ''Dead Rising 2 har sluttet å virke''!!!! Hva skal jeg gjøre!? finnes det noen patch eller noe lignende for at man kan fikse dette? hmmm, sånn skjer ofte med meg også. Jeg anbefaler å spørre noen du kjenner, så de kan gi deg tips. Lykke til! (jeh!) Lenke til kommentar
diskusjonscrub Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Har installert Dead Rising 2 på pc, og hver gang jeg starter spiller popper det opp ''Dead Rising 2 har sluttet å virke''!!!! Hva skal jeg gjøre!? finnes det noen patch eller noe lignende for at man kan fikse dette? hmmm, sånn skjer ofte med meg også. Jeg anbefaler å spørre noen du kjenner, så de kan gi deg tips. Lykke til! (jeh!) ja.. jeg kjenner deg, og i og med at du ikke har noe svar påspørsmålet regner jeg med at du ikke vet hvordan man løser det.. Lenke til kommentar
diskusjonscrub Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 fant det ut! alt som skulle til var å endre lyd instillinger til dvd-kvalititet 16-bit! Lenke til kommentar
1c3t34 Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 hmm, her er en link, hvis du ikke har funnet det ut enda http://lmgtfy.com/?q=dead+rising+2+slutter+%C3%A5+virke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå