Mannen med ljåen Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hva får FireFox til å tro at den er ferdig, når den åpenbart ikke er det? Jeg har tregt internett, og får ofte "Done", når jeg går inn på en nettside. Nettleseren har gjerne lastet logoen til Diskusjon.no, men kun et par, eller ingen innlegg. Hva får den til å tro at den er ferdig? Er det ingen kontroll av overføringen? Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Skjer hos meg noen ganger også (ikke ofte). Jeg bruker gjerne masse av linjens kapasitet til andre ting når det skjer, så det tar lang tid, og til slutt står det bare Done. Lurer også på om det har noe med AdBlock Plus og gjøre. Men er jo ikke sikkert du har det... Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Installerte AdBlock plus i går, men har hatt problemet lenge. Altså før jeg installerte AdBlock. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det er sikkert timeout for script i FF som er problemet. Skriv inn about:config i adressefeltet og øk verdien på dom.max_script_run_time. Default er 10 sekunder. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå