jorkjo99 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei! bror min har nett kjøpt seg farming simulator, men får ikkje det til sidan han har litt får dårlig skjermoppdatering, eg gjekk på dell sine sider, lasta ned oppdateringar, men funka ikkje, han har ein dell dimension e520, noken som kan hjelpe meg å få oppdatert det? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Link til driveren du lastet ned? Dersom du klarer å finn driverversjonen rett før den du prøvde kan det være det funker. Eller du kan prøve å laste ned driveren fra et annet sted. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke vet hva en "farming simulator" er.. Lenke til kommentar
jorkjo99 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 eg lasta ned på dell sine sider, den INTEL, men funka ikkje etter det http://support.euro.dell.com/support/downloads/driverslist.aspx?c=no&cs=nodhs1&l=no&s=dhs&ServiceTag=&SystemID=DIM_PNT_P4_E520&os=WW1&osl=no&catid=&impid= farming simulator er eit spel der du gjer gårdsarbeid Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Så det er egentlig ikke veldig krevende? Dersom du er sikker på at dette er riktig driver vet jeg faktisk ikke hva som er galt. får du neone feilmeldinger? Hva sier i såfall disse. Jeg fikk heller ikke helt grep rundt hva som var feilen når han prøvde å starte spillet. Lenke til kommentar
jorkjo99 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 prøver å køyre programmet så står det at eg på oppdatere video card, gjorde det med linken eg linka til deg, men det hjalp ikkje, så veit ikkje ka eg skal gjere nå Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 HSåg litt nermere på PC-en nå. Kjenner igjenn typen. Har ikke de PC-ene Nvidia skjermkort? 7000-serien, eller noe sånt? I så fall går du på nvidia sine side og oppdaterer. Om det ikke stemmer må du finne ut hvilket skjermkort som står i og finne driveren på skjermkort-produsentens sider Lenke til kommentar
jorkjo99 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 jess da skal eg gjere takk for tipset! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå