abrj Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei Skal lage en trykksak i Adobe Illustrator CS3, trykkeriet sier at jeg skal bruke ISO Coated V2 (ECI). Men, når jeg skal lagre til PDF får jeg opp følgende feilmelding; "The preset specifies source profiles that don't match the current color settings file. Profiles specified by the color settings file will be used." Hva i huleste skal jeg gjøre? Jeg trenger seriøst hjelp. Lenke til kommentar
se# Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hei Skal lage en trykksak i Adobe Illustrator CS3, trykkeriet sier at jeg skal bruke ISO Coated V2 (ECI). Men, når jeg skal lagre til PDF får jeg opp følgende feilmelding; "The preset specifies source profiles that don't match the current color settings file. Profiles specified by the color settings file will be used." Hva i huleste skal jeg gjøre? Jeg trenger seriøst hjelp. Hei, jeg vet fint lite om Illustrator, men siden ingen annen har svart... Har du bilder eller tegninger i trykksaken din med embeddede fargeprofiler? Jeg vet ikke om Illustrator konverterer profiler automatisk når du lagrer til Pdf, hvis ikke må du muligens konvertere selv i Photoshop el.l. Edit: Jeg googlet feilen du får og fant denne artikkelen som kanskje kan være til hjelp. Endret 16. oktober 2010 av se# Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå