Limbeck Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det beste ville ha vært å vinne CL, men det er ganske vanskelig. Vinner vi ikke PL er det lite trolig at vi klarer CL, men noe annet som hadde vært veldig kult for United og Everton fans ville ha vært at Liverpool rykket ned og du skal ikke se bort ifra at de gjør det også Prioriterer PL foran. Og Liverpool rykker nok ikke ned skal du se Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Sefølgelig rykker de ikke ned, de har forsatt en halv sesong til, men hadde det skjedd kunne vi ha ertet LFC fans uten at de har noe like stort å ta igjen med. Men å være ubeseiret er bra, men ikke på alle måter. Som at uavgjort ikke er godt nok, særlig ikke alle de vi har til nå! Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sefølgelig rykker de ikke ned, de har forsatt en halv sesong til, men hadde det skjedd kunne vi ha ertet LFC fans uten at de har noe like stort å ta igjen med. Men å være ubeseiret er bra, men ikke på alle måter. Som at uavgjort ikke er godt nok, særlig ikke alle de vi har til nå! Ja, blir så sykt digg å erte Liverpool-supporterne ass! Gleder meg til det ass! 4 Lenke til kommentar
Simenrf Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sefølgelig rykker de ikke ned, de har forsatt en halv sesong til, men hadde det skjedd kunne vi ha ertet LFC fans uten at de har noe like stort å ta igjen med. Men å være ubeseiret er bra, men ikke på alle måter. Som at uavgjort ikke er godt nok, særlig ikke alle de vi har til nå! Ja, blir så sykt digg å erte Liverpool-supporterne ass! Gleder meg til det ass! Du har kanskje ikke lagt merke til det men det står faktisk ikke så veldig bra hos oss heller. Liverpool har i hvertfall fått økonomien i orden med nye eiere, mens United har svimlende 7 milliarder i gjeld og den fortsetter bare å stige, og ettersom resultatene blir dårlige og stjernene forsvinner så forsvinner også interessen i å ta over klubben. Rooney stikker også, mens Torres blir i Liverpool. Jeg tipper Liverpool tar oss igjen snart. Lenke til kommentar
SpencerReid Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Sefølgelig rykker de ikke ned, de har forsatt en halv sesong til, men hadde det skjedd kunne vi ha ertet LFC fans uten at de har noe like stort å ta igjen med. Men å være ubeseiret er bra, men ikke på alle måter. Som at uavgjort ikke er godt nok, særlig ikke alle de vi har til nå! Ja, blir så sykt digg å erte Liverpool-supporterne ass! Gleder meg til det ass! Du har kanskje ikke lagt merke til det men det står faktisk ikke så veldig bra hos oss heller. Liverpool har i hvertfall fått økonomien i orden med nye eiere, mens United har svimlende 7 milliarder i gjeld og den fortsetter bare å stige, og ettersom resultatene blir dårlige og stjernene forsvinner så forsvinner også interessen i å ta over klubben. Rooney stikker også, mens Torres blir i Liverpool. Jeg tipper Liverpool tar oss igjen snart. Vet ikke om svaret ditt var til meg eller han over, men hvis det var rettet mot meg bør du lese igjen. Oh, the irony Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvis de tar oss igjen så bør vi vel kanskje nyte å erte dem først får de gjør det samme mot oss Lenke til kommentar
Step_up Skrevet 28. november 2010 Del Skrevet 28. november 2010 (endret) først Liverpool selv om det er litt OT. Eierne virker kloke og har blant annet hentet inn Comolli, så tror de kommer til å bli bedre og bedre. Så til oss selv. for å oppsummere det greit:Vi kommer nok til å vinne PL greit, men det er ikke fordi vi har vært gode(tenker da spesiellt på alle U-kampene), men fordi Chelsea har vært dårlige(rett meg gjerne om jeg tar feil). tenker egentlig mest på resultatene deres, men kanskje spillet og? en annen faktor er at vi tar en Rosenborg(ubeseiret). samtidig har vi vært solid overall defensivt. med 1 baklengs i snitt(nesten), så er det ikke vanskelig å vinne PL. begynner å merke konturene fra ett par sesonger tilbake at det alltid er en eller annen som ordner opp. og det kan være Park, Nani, Berba, eller Vidic. det er en av de beste egenskapene med United de siste sesongene når vi har vært i selskap med Chelski og etterhvert Shitty...samtidig er det langt igjen, men jeg tror ikke de uavgjortblemmene skjer så mye mer denne sesongen. Endret 28. november 2010 av Step_up Lenke til kommentar
Mr. President™ Skrevet 28. november 2010 Forfatter Del Skrevet 28. november 2010 Det går jo oppover nå for United, men ser ut som det ikke er det helt samme for Liverpool for øyeblikket 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå