d'espresso Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Heihei. Jeg bare lurer på hvordan man kommer seg til Oslo S fra Drammen nå? Før har jeg bare kjørt festningstunnellen, kommet opp på overflaten, så første avkjøring. Men med tanke på at operatunnellen er åpnet, må man da inn i festningstunnellen, så ta av (fortsatt i tunnellen), for å komme opp til overflaten, slik at man har operaen på høyre side og lett kan kjøre av til Oslo S? Er det slik som min fantastiske "tegning" nedenfor viser? Operatunnellen --------------------------------------------------------------- Festningstunnellen \ \ \ \ Festningstunnellen Eller kan man ligge i samma felt hele veien fra Drammen? Takk Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hold E18 helt til du kommer inn i gamle festningstunnelen, ta av når du er på vei oppover tunnelen (står vel skiltet til DFDS og Nordstrand mener jeg å huske), når du kommer ut i friluft er det skiltet til Oslo S parkering. Du kommer opp på trafikkmaskinen og tar en 180-grader. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 18. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2010 Ok, takk for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå