Balrog11 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 er det noe sted man kan leie spill for x-box 360, ps3 eller wii? Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Lurer faktisk på om showtime leier ut spill, ikke for å si helt sikkert.. Men lurer på om jeg så ett spill på showtime her i østfold engang.. Mulig det var kun til å kjøpe, skal ikke si sikkert. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Leie spill? Trodde det døde ut på midten har 90 tallet? Vertfall da jeg sist så dette på en video utleiebutikk... Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 hvorfor skulle det dø ut? i mine øyne så burde det være minst like populært som å leie film. Er mange spill man bare gidder spille en gang, og da ville spill-leie vært genialt. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 hvorfor skulle det dø ut? i mine øyne så burde det være minst like populært som å leie film. Er mange spill man bare gidder spille en gang, og da ville spill-leie vært genialt. Hvorfor? Fordi å betale 50 kr. for et døgn er nytteløst, da en som regel trenger flere dager for å bli ferdig med spillet. Da kan en likegodt kjøpe det. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) hvorfor skulle det dø ut? i mine øyne så burde det være minst like populært som å leie film. Er mange spill man bare gidder spille en gang, og da ville spill-leie vært genialt. Hvorfor? Fordi å betale 50 kr. for et døgn er nytteløst, da en som regel trenger flere dager for å bli ferdig med spillet. Da kan en likegodt kjøpe det. kunne hatt utleie for en uke eller noe da. i england har de muligheter for dette fra bl.a lovefilm Endret 17. oktober 2010 av Balrog11 Lenke til kommentar
koots Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 På Blockbuster i Danmark leier de ut spill. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hvis Lovefilm her i norge begynner å leie ut spill skal jeg definitivt bli medlem der igjen Å til enhver tid kunne ha 3 spill så lenge en ville hadde vært sweet Lenke til kommentar
Maltas Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Noen biblioteker leier ut spill, men jeg tror det er mest til PC. Kan være verd å sjekke ut. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 ja, en veldig god ide å leie spill. for i 90% av tilfellene blir man forferdelig skuffet over alt junket de selger til konsoll og pc. Så i de fleste tilfeller holder det med 1 dag for å finne ut om det var spillet man hadde lyst på. Lenke til kommentar
Balrog11 Skrevet 20. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2010 en hemsko dog er spill der man kan spille online, med tanke på key. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå