Patience Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 iPhone 4 og antennagate i ettertid.. Hva skjedde? Da iPhone 4 kom ut var det et ramaskrik i halve verden om dette. Deretter ble det helt stille. Hva skjedde? Var problemet overdrevet? Hva sier de som har/har hatt iPhone 4 nå i ettertid? Er problemet blitt bedre? Er det et praktisk problem i det hele tatt? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg opplevde dette i høyeste grad når jeg brukte iphone 4 (modern fikk en tidlig), men de fleste iphone brukere bare vender seg til det og holder den annerledes. Inkludert modern. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg opplevde dette i høyeste grad når jeg brukte iphone 4 (modern fikk en tidlig), men de fleste iphone brukere bare vender seg til det og holder den annerledes. Inkludert modern. Er det lenge siden? Og tror du det er like stort problem i dag? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Sist jeg pelte på den var forrige helg, akkurat det samme. Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har hatt iPhone 4 siden 3. August. Har ikke opplevd noen som helst problemer med antennagaten i det heletatt. Aldri mistet en samtale eller opplevd dårlig kvalitet på en telefonsamtale. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har hatt iPhone 4 siden 3. August. Har ikke opplevd noen som helst problemer med antennagaten i det heletatt. Aldri mistet en samtale eller opplevd dårlig kvalitet på en telefonsamtale. Har du prøvd å fremprovosere det, men opplever ikke det i praktisk bruk? Lenke til kommentar
kaospiloten Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg er anti iPhone men kjenner mange som har fått seg iPhone4, de fleste har hatt problemer med dekninger men ikke så mye at det plager dem. Alle skryter av den og syns det er den beste mobilen de har hatt og det er jo hyggelig Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har hatt iPhone 4 siden 3. August. Har ikke opplevd noen som helst problemer med antennagaten i det heletatt. Aldri mistet en samtale eller opplevd dårlig kvalitet på en telefonsamtale. Har du prøvd å fremprovosere det, men opplever ikke det i praktisk bruk? Jeg har opplevd at dekningsbarene har forsvunnet ett par ganger, det skal jeg innrømme. Men likevel når jeg nærmest har klemt i hjel telefonen i en telefonsamtale så har jeg ikke hatt et eneste problem. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg er anti iPhone men kjenner mange som har fått seg iPhone4, de fleste har hatt problemer med dekninger men ikke så mye at det plager dem. Alle skryter av den og syns det er den beste mobilen de har hatt og det er jo hyggelig Hvordan har de opplevd det? Altså på hvilken måte? Tror du det er den beste mobilen de har hatt også ETTER at de har solgt den? (Det man eier selv er som kjent det ultimate helt til det er borte) Jeg har hatt iPhone 4 siden 3. August. Har ikke opplevd noen som helst problemer med antennagaten i det heletatt. Aldri mistet en samtale eller opplevd dårlig kvalitet på en telefonsamtale. Har du prøvd å fremprovosere det, men opplever ikke det i praktisk bruk? Jeg har opplevd at dekningsbarene har forsvunnet ett par ganger, det skal jeg innrømme. Men likevel når jeg nærmest har klemt i hjel telefonen i en telefonsamtale så har jeg ikke hatt et eneste problem. Kan du se noen nedgang på "bar'sa" når du holder den på vanlig måte? Og har du et spesielt grep? Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg holder som regel telefonen i venstrehånden med såkalt "death grip". Enkelte ganger så forsvinner 1-2 dekningsbarer. Testet nå og dekningen gikk fra 4 til 3. Etter at jeg la fra meg telefonen gikk dekningen opp til 4 av 5 igjen. Kan forresten legge til at jeg aldri har vært mer fornøyd med en mobiltelefon før. Endret 16. oktober 2010 av fnats Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har klart å fremprovosere signaltap ved å klemme hardt på den måten flere videoer viser, men jeg har aldri opplevd å miste samtaler på grunn av dette. Jeg mener fortsatt at det er den beste telefonen på dagens marked. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg holder som regel telefonen i venstrehånden med såkalt "death grip". Enkelte ganger så forsvinner 1-2 dekningsbarer. Testet nå og dekningen gikk fra 4 til 3. Etter at jeg la fra meg telefonen gikk dekningen opp til 4 av 5 igjen. Kan forresten legge til at jeg aldri har vært mer fornøyd med en mobiltelefon før. Det er ikke mer enn hva man opplever med andre telefoner faktisk.. Jeg har klart å fremprovosere signaltap ved å klemme hardt på den måten flere videoer viser, men jeg har aldri opplevd å miste samtaler på grunn av dette. Jeg mener fortsatt at det er den beste telefonen på dagens marked. Hvem KLEMMER telefonen mens man prater i den? Holde man den vanlig går stort sett alle telefoner ned 1 strek i dekninga +/-. Det kan bare ikke ha store betydningen.. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hvem KLEMMER telefonen mens man prater i den? Nettopp, det var poenget mitt. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg får til å fremprovosere signaltap ved å klemme rundt telefonen, noe som også skjer med flere andre telefoner jeg har liggende. Ikke opplevd noe problemer ved normal bruk, holder like godt på dekningen som de andre mobilene mine. Lenke til kommentar
ahpadt Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Det som virkelig skjedde var at media fant noe annet å skrive om. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Da iPhone 4 kom ut var det et ramaskrik i halve verden om dette. Deretter ble det helt stille. Hva skjedde? Var problemet overdrevet? Hva sier de som har/har hatt iPhone 4 nå i ettertid? Folk med iphone 4 gidder ikke sverte produktet de har brukt flerfoldige tusen kroner på. Det er helt naturlig ikke noe typisk Apple-produkter, bare så det er sagt. At det var overdrevet vil jeg ikke si, da Apple pretty much solgte telefonen med feil, til full pris. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Da iPhone 4 kom ut var det et ramaskrik i halve verden om dette. Deretter ble det helt stille. Hva skjedde? Var problemet overdrevet? Hva sier de som har/har hatt iPhone 4 nå i ettertid? Folk med iphone 4 gidder ikke sverte produktet de har brukt flerfoldige tusen kroner på. Det er helt naturlig ikke noe typisk Apple-produkter, bare så det er sagt. At det var overdrevet vil jeg ikke si, da Apple pretty much solgte telefonen med feil, til full pris. Jeg har ingen problemer med å innrømme at iPhone 4 er dyr, og at jeg til tider kan miste signal ved å holde den hardt på en spesiell måte, men problemet er på ingen måte så stort som media (og folk som ikke liker Apple) sier. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Alle telefoner har ett eller annet cons eller pros. HTC Desire som alle sier er verdens beste telefon, er full av feil og mangler. Men likevel er den verdens beste. Dette er nok veldig "POV-Point Of View".. altså utifra ståsted.. Lenke til kommentar
JLord Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Jeg har hatt Iphone 4 siden den kom til Norge. Ja den har nesten hele tiden vist dårlig signal, men jeg har ALDRI hatt noe problem med det dårlige signalet, og har aldri detti ut av samtaler eller liknende. Ta feks garasjen hjemme i oslo. Der inne kunne jeg hverken snakke i tlf eller sende sms med noen av de forrige tlf: Nokia n95 og HTC Touch Pro. Iphone 4'en viser inne i garasjen, som nesten alle andre steder: dårlig signal. Men likevell kan jeg med den både ringe og sende sms der inne fra, med null problem! Snålt? Min konklusjon er ihvertfall at antennagate er tull og ball. Endret 16. oktober 2010 av JLord Lenke til kommentar
roffenn Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) En kompis kan får ikke dekning i det hele tatt når han holde over det... Så han blir mobbet Endret 16. oktober 2010 av roffenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå