Gabsterino Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Sett en god del på paradise hotel osv de siste årene, både sverige og norge og danmark. Ser at en god del av guttene bruker bukser som ser forsåvidt trange ut, kanskje mest ved leggene? Disse buksene er som oftest røde? Sett også noen i orange osvb også, men de er litt spesiell og fine. Noen som vet hva de heter/hvor en får tak i de? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Tror det kalles "bukse". Lenke til kommentar
dag1234 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Tror det kalles "bukse". Hehehe Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Chinos. Kjøp deg iallefall noe i burgunder nå som det er høst. Endret 16. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
Gabsterino Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Chinos. Kjøp deg iallefall noe i burgunder nå som det er høst. Takk for seriøst svar! Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Det kan jo like greit være noe annet. Poenget er jo at man kan få alle typer bukser i forskjellige farger, og derfor blir det vanskelig å svare deg når det eneste du sier at det er snakk om bukser som er "røde og smale nederst". Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Du får kjøpt chinos på for eksempel Carlings. Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 har sett sånne bukser på H&M også. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg blir mer imponert om noen klarer å fortelle meg hvor man IKKE får kjøpt chinos enn at alle skal ramse opp random steder man får kjøpt det. 1 Lenke til kommentar
fnats Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg blir mer imponert om noen klarer å fortelle meg hvor man IKKE får kjøpt chinos enn at alle skal ramse opp random steder man får kjøpt det. Oida, det er tydligvis ikke lov til å hjelpe trådstarter skjønner jeg. Skjønner ikke hva du gjør i denne tråden uansett da du kun skriver med arroganse og ikke gir trådstarteren noen svar. 1 Lenke til kommentar
August. Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Bare ikke tilegn deg resten av stilen de gutta har.. 1 Lenke til kommentar
Cl1ck Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg blir mer imponert om noen klarer å fortelle meg hvor man IKKE får kjøpt chinos enn at alle skal ramse opp random steder man får kjøpt det. dressmann. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Neida, har du ikke sett dressmannreklamene? Man får kjøpt det for 99 kr eller noe... Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Bare ikke tilegn deg resten av stilen de gutta har.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå