Brann89 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Kjøpe meg ein HAMA scart ledning som skal være fra data til tv. Men hovedproblemet er at eg ikkje får bilde fram på tv-en. Fått bekreftelse at eg har funnet en annen skjerm, som da må være tv-en og har funne fram rette kanal. Har slått på og av tv-en, men dette funker heller ikje. Neon som har råd? Endret 16. oktober 2010 av Brann89 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hva slags plugg er det i andre enden? Gul RCA til video, rød og hvit til lyd? Sjekk innstilling på TV for konfigurering av innganger, på en SCART kontakt må du velge om du skal bruke kompositt (PAL) eller RGB. Hvis den står til RGB får du ikke bilde. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 er berre scart på begge sider. Men det andre skal eg sjekke opp, for det har eg ikkje sjekket. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Hvordan har du da koblet den til PC? Det finnes ingen PC som har SCART kontakt. Lenke til kommentar
Brann89 Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 16. oktober 2010 Nei, mente VGA på begge sider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå