fomox Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Halloen, Nå driver vi å planlegger lan i Mo i Rana, og vi må jo registrere dette på noe vis. Til nå har jeg funnet ut at vi må registrere det som organisasjon eller i frivillighets registret. Er det noen av de som har fordeler/ulemper? Har dere tips eller til hvordan man bør planlegge? eks. ordne med sponsing, internett, strøm osv. ? Mvh. Magnus Lenke til kommentar
fomox Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 ingen som vet? Lenke til kommentar
herdon Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 (endret) Kan jo si noe om planlegging (som er så grunnleggende at jeg håper det er ubrukelig (at du har gjort det/tatt med i beregningen)): Sett pcen slik at folk ikke kan se på hverandres skjermer, men alikevel så strategisk som mulig (sett dem på rekke og rad å ha noe imellom hver skjerm) og ha strøm så strategisk og så festet til gulvet at man ikke kan snuble i det. Her er en tegning som viser hvordan det bør/kan være (vedlegget), (hviser altså bare der man sitter med pcene sine og er koblet til nettet). Endret 25. oktober 2010 av herdon Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 (endret) Det første dere burde tenke på er og få nok av nettverkskabler,switcher og utstyret som trengs. Dere MÅ ordne lokalet, (sjekke om dere har nok strøm osv) er ingen elektriker, så vil ikke fyre på med hva dere trenger for og ha nok strøm :!: + "brannvakter" er veldig viktig. Skal dere ha konkuranse o.l planlegg MYE ellers blir det bare kaos. Registrere det? skjønte ikke den helt, det er jo bare et arrangemang, da er det vell bare og skaffe et lokal/leie,? Endret 26. oktober 2010 av lfceven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå