SemikolonP Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Kunuto eller クヌート Det betyr "Knut" på japansk. Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Knuta Ikke gjør det, jeg hang på et forum der det var en fyr som het Knuta en gang før i tiden og han var helt sinnsykt retard. Tall hadde han også i navnet. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Haha du er så morsom carl ... Du burde fjerne tallet i navnet ditt. Helt enig ser ganske dumt ut. Knuta Ikke gjør det, jeg hang på et forum der det var en fyr som het Knuta en gang før i tiden og han var helt sinnsykt retard. Tall hadde han også i navnet. Ja jeg kjenner en i real life som kalles knuta og han er også retard. Lenke til kommentar
Carlgutt Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Nei det gjør jeg ikke Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Det er bra, for han Knuta jeg kjente til kom fra Voss og det hadde vært leit om det var den samme Knuta. Lenke til kommentar
Maccan Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Can't decide between two names? No problem - Just slam 'em both together and add in a few x's for style. - He must be an X-man OT - Personlig liker jeg gjerne noe fra filmer jeg er glad i. Eventuelt ordentlige kallenavn - f.eks blir jeg kalt Sondremac, mac, eller maccan i det virkelige liv også. Har ingenting med eple å gjøre forresten. På Steam kalte jeg meg Toothless etter jeg så How to Train your Dragon. Kanskje barsnlig, men jeg likte det. Kanskje et navn med referanse fra en film? Marcellus f.eks. Bare ikke gjør det for åpenbart å skriv Marcellus Wallace. Lenke til kommentar
kans Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Jeg burde ingen ting jeg Ja du er så morsom carl .. Lenke til kommentar
Penance Skrevet 19. oktober 2010 Del Skrevet 19. oktober 2010 Heh, når jeg og samboeren skulle opprette brukere på Live, var jo alle navna vi prøvde opptatte. Til slutt tok samboeren det ene navnte som foreslås - FamiliarBird! Og jeg fulgte opp med FamiliarFox. Überteit, men vi er vante til navna nå. Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Knut betyr Knute Andreas betyr Mann KnuteMann = KnotMan Lenke til kommentar
cowboy bob Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Det var teit. Kall deg heller dethkillerx. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Kall deg .:|---*^Üb3rH4Xx0R1337^* Bo0o0o0M H€4D$høT---|:. 1 Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 mutant android fuji fire aioon rosen archer xeno nano wave beTa prism inigma (aka enigma) foci Lenke til kommentar
hazerd Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 Vet a faen men jeg har Afterlife som kallenavn ganske teit men huff bryr meg ikke så mye om det huff tidligere navn jeg har brukt ddarkyy Xtreme keelay komlaa osv... høres jo helt forferdelig ut men jaja, Bare finn på noe tilfeldig? Lenke til kommentar
Pubé Skrevet 26. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2010 Jeg har hengt meg opp i KnuteMann. Prøver å finne noe via det Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 The Knut bimboknut tulleknut knutek knutknutknut KNUUUT bitchyknut kNut. knut unit Lenke til kommentar
emeritus Skrevet 26. oktober 2010 Del Skrevet 26. oktober 2010 ceo? hvem vil ikke være sjef liksom. og enda bedre teh sjef? CEO chief executive officer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå