quad Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 Lurer på om noen vet om en nettside med nyheter og annen info om band som du kan velge selv? Hvis du for eksempel velger 4 band, så vises alle nyheter som har med de bandene å gjøre. Hadde vært kult å kunne følge med alle yndlingsbandene mine uten å måtte bla gjennom side opp og side ned om band jeg ikke bryr meg om. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Bumped for great justice! En slik funksjon hadde vært genialt. Mine favorittartister strekker seg over mange forskjellige sjangre, så en nettside med nyheter om de artistene jeg selv velger, hadde vært fantastisk. Lenke til kommentar
Gaarulf Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Usikker på om det finnes en konkret side for dette, men en løsning kan være å bruke RSS feeds fra bandsidene. Men om de ikke bruker RSS så er jo det litt verre. Lenke til kommentar
castiel Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 (endret) iTunes Ping (selv om det er ikke akkurat en nettside) er det eneste jeg kommer på som gjør dette. Du velger hvilke band/artister du ønsker å følge, så kommer det opp nyheter om de bandene. F.eks. skriver Muse at Guitar Hero 6 har kommet ut med en av deres låter. Har ikke brukt det noe særlig selv, så jeg har ingen peiling på hva slags type nyheter som blir postet eller om det er bra. Edit: Det går jo også ann å "like" band på Facebook. Da får du jo også nyheter av og til. Endret 17. oktober 2010 av castiel Lenke til kommentar
quad Skrevet 3. november 2010 Forfatter Del Skrevet 3. november 2010 Velger å bumpe denne! Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. november 2010 Del Skrevet 5. november 2010 Jeg Liker bandene mine på facebook, da kommer det opp i news feeden når dem har noe å si. Noen artister kommer med oppdateringer daglig, andre mer eller mindre aldri, men det får man bare leve med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå