lasse_hansen87 Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hei sann. Sitter nå omdagene å spiller det nye Halo, er det bare jeg som har lagt merke til det lille som er av lagg i spillet.. Synes innimellom at spillet lagger litt, spesielt på videoene i spillet.. Flere som har opplevd dette? Tenkte også å spørre om Red Dead Redemption, noen andre som også synes dette spillet lagger litt innimellom? Spesielt inne i byene, osv?? Eller er det bare jeg som er litt kresen. hehe.. Endret 16. oktober 2010 av lasse958 Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Har kun RDR, og det fungerer smertefritt. Det eneste som kan lagge i blandt er multiplayer, men altså ikke pga grafikken. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 hmm, ikke noe lagginge i byene på RDR heller?? Det synes nemlig jeg.. Og halo spillet synes jeg lagger litt... Det er ikke snakk om mye, men litt sånn innimellom Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 17. oktober 2010 Del Skrevet 17. oktober 2010 Nope, aldri. Har kun opplevd at GTA 4 begynte å lagge og så hakke ekstremt mye en gang, hvorfor vet jeg ikke. Funket å restarte konsollen. Ikke opplevd siden. Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 17. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2010 hmm, merkelig det lagger litt hos meg innimellom da da... Ikke så mye men litt.. hmm Lenke til kommentar
Benjamin Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Har aldri opplevd at RDR har lagga, opplevd noe i Halo dog, om det var i filmene husker jeg ikke, men det var i hvert fall litt i campaign. Multiplayer fungerer knirkefritt. (Og noe ekstremt med lagg på en 4-manns Firefight runde jeg spilte her om dagen. Skyldes nok internett-linja så det teller ikke noe særlig) Lenke til kommentar
lasse_hansen87 Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2010 Hmm, okay, godt å høre at det ikke er bare jeg som synes det hakker litt.. Selv synes jeg både RDR hakker litt, det er ikke mye. Har spilt det en stund nå, og faktisk så er det ikke ofte det hakker.. Halo React hakker ikke så mye det heller, men litt mere enn RDR ihvertfall, flere som synes dette? Lenke til kommentar
Tablespoon Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Har aldri opplevd at RDR har lagga, opplevd noe i Halo dog, om det var i filmene husker jeg ikke, men det var i hvert fall litt i campaign. Multiplayer fungerer knirkefritt. (Og noe ekstremt med lagg på en 4-manns Firefight runde jeg spilte her om dagen. Skyldes nok internett-linja så det teller ikke noe særlig) Online Firefight lagger helt ekstremt. Jeg syns det er omtrent umulig å spille. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå