Gå til innhold

Hvordan kle seg for å få dame?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

haha hadde tatt seg ut om det hadde hjulpet å kle seg som noe annet enn en uteligger ja hahaha XD snobbete å gå i noe annet enn baggy jeans og t-skjorte med ett eller annet på!!!

 

Du har vel fått med deg at dette faktisk er mote og velvære, og at trådstarter prøver å finne tips til hvordan han kan kle seg bedre, som deretter kan føre til økt oppmerksomhet fra det motsatte kjønn? Da tror jeg ikke akkurat ditt innlegg hjelper så mye, selv om det feteste du kan tenke deg er baggy jeans og random t-skjorte.

Endret av Hrafen av Minsk
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg vet ikke hvordan det er med dere, men jeg har aldri hatt noe mindre hell av at jeg går i klær som gjør at jeg er klar for litt aktivitet (JA - JOGGEBUKSE og en POKKERS T-SKJORTE), enn når jeg er ute på byen med en pen skjorte og dressbukse.

 

Nå har jeg ikke denne "gangster-stilen" hengende over meg heller, jeg hverken sagger eller knyter store pannebånd eller gullsmykker rundt liv og hals. Kanskje det er her cluet ligger: Ha klærna på deg riktig(!), så skal mye gå bra.

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

Forslaget ditt var baggy jeans og en "t-skjorte med trykk". Da burde TS heller ta imot tips fra "snobbene".

 

Nja altså ikke for baggy heller. Er bare det at for trange bukser ser ikke så bra ut.

Lenke til kommentar

La meg komme med en hemlighet:

 

 

hva man har på seg er uten betydning når det kommer til kjærlighet.

 

 

Det som ser mest avslappet og best ut er et par jeans (litt baggy men ikke for mye) og en t-skjorte med noe trykk på eller noe.

Det er det heller ingen som har påstått, hvordan man tar seg ut har derimot noe med selvtilliten å gjøre, og det har absolutt noe med om man får seg dame eller ikke.

 

 

Og interesse for estetikk/tøy=snobber? Lol, noob.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Også prøver vi å holde oss til sak og ikke person igjen, dere.

 

Det er fult lovlig å ha forskjellige meninger om mote og stil - Ulike synspunkt beriker bare debatten. :)

 

Prøver vi å holde en hyggelig og saklig tone slipper vi forumfeider og slettede innlegg.

 

Kommentarer på veiledning tas som vanlig over PM, og ikke her i tråden.

:)

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

Konklusjonen er vel at det TS spør om er umulig å svare på - alle har ulik smak uansett hva det gjelder.

 

Dere trenger ikke bli så hissige men ok jeg finner det litt underholdende :)

Endret av medlem-1432
Lenke til kommentar

Nei, det er ikke umulig å svare på. Men du har jo alle disse fjortisene som foretrekker gangstere med jobbebukse, strikk rundt ankelen, rosa Bjõrn Borg boxer som selvfølgelig er godt synlig og hettegenser med uforståelig tagging på.

 

Det kommer helt an på hvilken type jenter du går for. Jeg er for trøtt til å komme med forslag nå, men jeg skal absolutt spre min kunnskap når jeg våkner i morgen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...