Gå til innhold

Hvordan kle seg for å få dame?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ok, her er det mange som tydelegvis ikkje skjønar kva som må til for å få seg ei dame. Her er ei liste over 10 ting du må gjere, og etter det kjem du til å bli ein damemagnet på sekundet:

 

1. Kjøp deg kjempetrange bukser.

2. Kjøp deg gensere som blazer og cardigans (og andre klessplagg som gjer at du ser voksen ut).

3. Skaff deg ein jobb der du tjener masse masse penger. Spelar ingen rolle om du trives eller ikkje, så lenge du blir rik!

4. Kjøp deg ei rådyr klokke.

5. Kjøp deg dyre smykker og ringer, og skaff deg hol i øyret. Gjerne diamant.

6. Puss opp rommet ditt til eit skikkeleg kongerede!

7. Begynn å trene som berre pokker! Løp tusenvis av meter kvar einaste dag!!

8. Begynn å trene med vekter og bli skikkeleg stor og sterk! Damer elsker sterke gutar!

9. La håret gro, og lag piggsveis!

10. Kjøp haugevis av alkohol til damer ute på byen sånn at dei blir fulle og vil ligge med deg!

 

Gjer du som eg seier her vil du automatisk få draget! Damer vil med ein gong sjå at du er ein rik og godt trent mann, og då klarer dei rett og slett ikkje å styre seg. Dei blir så gira atte hjelp! Og om dette av ein eller anan grunn ikkje skulle fungere (tvilsomt!), så har du backupplanen på punkt 10 med å skjenke dei skikkeleg fulle, og ta dei med heim. Når dei då ser kor flott rom du har vil dei nok aldri forlate deg igjen, ettersom dei då aldri vil få moglegheiten til å kome tilbake.

 

Her er det berre å køyre på altså! Lykke til!!

  • Liker 3
Lenke til kommentar

IMO: Det beste trådstarter kan gjøre er å ta seg en lang dag på kjøpesentre/butikker for å finne sin EGEN stil. Jeg skjønner ikke hva som er greia med å prakke på noen en annens stil.

 

 

Dette er MoV. Her bryr vi oss om hva vi har på kroppen og hvordan vi steller den. For å bli bedre til dette utnytter vi den kumulative kunnskapen en gruppe brukere stiller til alles rådighet. Hvis vi hadde vært interessert i slike svar hadde vi deltatt på et hippie-forum eller kvinneguiden. Hvis du ikke har noe nyttig å komme med, gtfo.gif

 

 

Nå er vel ikke DU den som skal være interessert i svarene her. Trådstarter søkte hjelp på et forum, jeg hjalp men min mening(I hans egen tråd).

Lenke til kommentar

 

Ville aldri fallt meg inn å prøve klær jeg ler inni meg selv av, er jo en grunn for at jeg gjør det - og det er ikke fordi noen ser bra ut i det.

 

Det er du som bestemmer hva folk ser bra ut i?

 

Du har kanskje mer peiling enn trådstarter, derfor vil du ikke prøve klær du vet ser tufsete ut på deg selv. Men siden han kanskje ikke vet så mye, kan det hende han får seg en overaskelse ved å prøve noe han ellers aldri ville ha gjort.

 

Noen andre som skjønner hva jeg mener?

Lenke til kommentar

Kjede og klokke er vel ikke negativt, nei? Hvordan type kjede?

Klokke er aldri negativt!

 

For min del er det soelv halslenke.. "kjettingfasong".

Certina klokke med titaniumlenke og safirglass

Står vel ikke tilfeldigvis "G-unit" på denne lenka?

 

Morsomt... Du har misforstaatt. Er et vanlig soelv kjede, ikke noe gangstergreier.. ikke langt heller.

Lenke til kommentar

Nå er vel ikke DU den som skal være interessert i svarene her. Trådstarter søkte hjelp på et forum, jeg hjalp men min mening(I hans egen tråd).

Ditt svar var overhode ikke nyttig for noen som søker hjelp til å utvikle en stil, fordi det krever basiskunnskap. Jeg gjentar: hippie-svar som 'finn din egen stil, kle deg som du vil' osv er totalt meningsløst i en tråd der trådstarter spør etter hjelp av andre ang. både spesifikke ting og generell inspirasjon.

 

Grunnen til at rådet ikke vil fungere er fordi trådstarter selv sier han ikke har noe kunnskap generelt, og mest sannsynlig kommer han til å bli prakket på noe dritt han vil angre på i ettertid av salgspersonalet som overtaler han til å tro det ser bra ut.

Endret av thrice
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Nå er vel ikke DU den som skal være interessert i svarene her. Trådstarter søkte hjelp på et forum, jeg hjalp men min mening(I hans egen tråd).

Ditt svar var overhode ikke nyttig for noen som søker hjelp til å utvikle en stil, fordi det krever basiskunnskap. Jeg gjentar: hippie-svar som 'finn din egen stil, kle deg som du vil' osv er totalt meningsløst i en tråd der trådstarter spør etter hjelp av andre ang. både spesifikke ting og generell inspirasjon.

 

Grunnen til at rådet ikke vil fungere er fordi trådstarter selv sier han ikke har noe kunnskap generelt, og mest sannsynlig kommer han til å bli prakket på noe dritt han vil angre på i ettertid av salgspersonalet som overtaler han til å tro det ser bra ut.

 

Å utvikle sin egen stil krever basiskunnskap ? Det er ikke rakettforskning det dreier seg om. Fatter ikke hvorfor du er så aggressiv mot noen som kommer med et forslag som ikke er likt ditt svar, som tydeligvis er "fasiten" på å skape sin egen stil. Jeg fant da min egen stil ved å gå rundt og handle når jeg var yngre jeg og, derfor sier jeg at det er en mulighet.

Lenke til kommentar

Nettopp, og når man ikke er sikker på noe som helst, som kommer frem i posten til trådstarter, vil man med 99,99% sjanse sløse bort mye tid og penger. Så ja, rent økonomisk vil Henrik og mins foreslåtte måte være den beste i de aller fleste tilfellene. Når man derimot har litt peiling er det å prøve mye forskjellig fra forskjellige stiler et godt råd.

 

Men jeg skal også innrømme at jeg ikke trengte å være så aggressiv, men du ville blitt overrasket over hvor mange som kommer hit for å trolle/terge/spamme whatever, noe som kan gi en smule kort lunte.

Endret av thrice
Lenke til kommentar

Tips: Når jeg bruker yndlingsbuksen min (en rød cordfløyelsbukse med små hunder brodert på, fra Ralph Lauren) ser alle jenter jeg går forbi på meg. Det er selvfølgelig fordi de syns buksen er FIN, og ikke fordi de syns jeg ser rar ut, som samboeren min av en eller annen grunn tror :hmm:

Kanskje det har noe med dette å gjøre? Har faktisk lagt merke til det selv..

 

 

Og forresten folkens, fra nå av rapporterer vi poster vi ikke liker. Hvis alle skal besvare poster de anser som lite passende med fancy animasjoner, blir forumet fort veldig rotete. Takk.

 

:)

Lenke til kommentar

Ifølge media-Norge er det jo bare å kle seg i rødt fra topp til tå.

 

Denne stod hos abcnyheter.no i dag:

http://www.abcnyheter.no/nyheter/vitenskap/101028/far-flere-menn

 

Men har sett nøyaktig samme saken hos dagbladet og vg, hvor det gjalt for både kvinner og menn (ser nå at andre her har linket lignende).

 

Han karen her skulle altså ha gode muligheter til å få seg i bøtter og spann:

1po.jpg

 

(at han er biker trekker nok heller ikke ned)

Endret av JLord
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

La meg komme med en hemlighet:

 

 

hva man har på seg er uten betydning når det kommer til kjærlighet.

 

 

Det som ser mest avslappet og best ut er et par jeans (litt baggy men ikke for mye) og en t-skjorte med noe trykk på eller noe.

Lenke til kommentar

La meg komme med en hemlighet:

 

 

hva man har på seg er uten betydning når det kommer til kjærlighet.

 

 

Det som ser mest avslappet og best ut er et par jeans (litt baggy men ikke for mye) og en t-skjorte med noe trykk på eller noe.

 

For deg kan det sikkert stemme, men TS kan ikke basere seg på at jenter generelt ikke bryr seg om hva man går i.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...