Gå til innhold

Hvordan kle seg for å få dame?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maa bare spoerre hvorfor man mister maskuliniteten.. Hvorfor DU synes det. ikke noe galt, bare lurer siden du tar det opp. Saa uansett halskjede, klokke og ring saa blir man like "femi" ?

 

Har jeg sagt noe som helst om at det er femi?

 

Nei, jeg mente "mindre maskulint". Derfor jeg satte 2 dotter paa hver side. Ikke verre enn det.

Lenke til kommentar
Maa bare spoerre hvorfor man mister maskuliniteten.. Hvorfor DU synes det. ikke noe galt, bare lurer siden du tar det opp. Saa uansett halskjede, klokke og ring saa blir man like "femi" ?

 

Har jeg sagt noe som helst om at det er femi?

 

Nei, jeg mente "mindre maskulint". Derfor jeg satte 2 dotter paa hver side. Ikke verre enn det.

 

La meg reformulere spørsmålet: Har jeg sagt noe som helst om at smykker har sammenheng med ens maskulinitet?

Lenke til kommentar
Maa bare spoerre hvorfor man mister maskuliniteten.. Hvorfor DU synes det. ikke noe galt, bare lurer siden du tar det opp. Saa uansett halskjede, klokke og ring saa blir man like "femi" ?

 

Har jeg sagt noe som helst om at det er femi?

 

Nei, jeg mente "mindre maskulint". Derfor jeg satte 2 dotter paa hver side. Ikke verre enn det.

 

La meg reformulere spørsmålet: Har jeg sagt noe som helst om at smykker har sammenheng med ens maskulinitet?

 

Nei. Det var til jenta som syntes det.

Lenke til kommentar

Du får sjelden automatisk dame av å kle deg bra, men at det gir deg pluss kan jeg ikke si noe imot. Så godt som alle jenter jeg kjenner ser to ganger på gutter med bra stil, uansett hvor lite tiltrekkende han skulle finne på å være ellers.

Det er viktig at DU går med klærne, at ikke klærne går med deg. Derfor bør du finne noe du føler deg "hjemme" i. Nøytral stil som plaine skjorter, blazer og en ok bukse (chinos, hint hint), funker hos de fleste. Prøv kanskje å holde deg til nøytrale farger som brun, hvit, blå, grønnbrunt, grått, osv. Pass på å ha god hygiene, være nybarbert og smile.

Lenke til kommentar

Tips: Når jeg bruker yndlingsbuksen min (en rød cordfløyelsbukse med små hunder brodert på, fra Ralph Lauren) ser alle jenter jeg går forbi på meg. Det er selvfølgelig fordi de syns buksen er FIN, og ikke fordi de syns jeg ser rar ut, som samboeren min av en eller annen grunn tror :hmm:

Lenke til kommentar

Hei

 

Som tittel sier så lurer jeg veldig på hvordan man skal kle seg for å få dame®. Ikke bare si "pent" eller lignende,men kom med konkrete forslag samt gjerne hvorfor. Si også hva som passer sammen :) Som info er jeg 19, liten og feit :p Har tenkt mye på dette og tror jeg gjør noe feil. Jeg går alltid med caps, har buksa under skrittet og åpen jakke, som mange mener ikke er bra, men jeg liker det da :p

 

Takk.

 

Latex. Masse masse latex.

Lenke til kommentar

Kjede og klokke er vel ikke negativt, nei? Hvordan type kjede?

Klokke er aldri negativt!

 

For min del er det soelv halslenke.. "kjettingfasong".

Certina klokke med titaniumlenke og safirglass

 

For min del, (eller de fleste andre jeg kjenner sin del), ville kanskje ikke halslenke gitt negativ uttelling, men det spørs jo såklart på resten av antrekket. Tilbehøret må jo kombineres, og hvis det gjøres feil kan det bli negativt. Jeg tror absolutt de fleste kvinner syns klokke er et pluss, iallfall ikke et minus, og sånn klokke du har er absolutt et pluss.

Endret av fakeplastictrees
Lenke til kommentar

IMO: Det beste trådstarter kan gjøre er å ta seg en lang dag på kjøpesentre/butikker for å finne sin EGEN stil. Jeg skjønner ikke hva som er greia med å prakke på noen en annens stil.

 

Og; "Viktig å tenke på i denne sammenheng, hva slags dame er det du vil ha?

En konemateriale eller en du bare vil pule rundt. Hvilket svar du kommer med har mye å si for klesvalget."

 

Jeg lo :tease: Hvilken dame du vil ha har ingenting med hvilken stil du har :p Det som gjelder er om stilen passer på deg :cool:

 

Stå opp tidlig en dag, dusj deg, spis en epic frokost, og stikk og finn din egen stil. Prøv masse klær(også de du ler inni deg av). Du vet aldri om hva som passer på deg før du har prøvd det. Kanskje blir du overrasket og :w00t:

Lenke til kommentar

Prøv masse klær(også de du ler inni deg av). Du vet aldri om hva som passer på deg før du har prøvd det. Kanskje blir du overrasket og :w00t:

 

Ville aldri fallt meg inn å prøve klær jeg ler inni meg selv av, er jo en grunn for at jeg gjør det - og det er ikke fordi noen ser bra ut i det. Så ser ingen grunn til at TS skal prøve klær han selv syntes ser jævlige ut. Ser heller ingenting feil med å faktisk gi han tips, er så jævla lei av alle som sier "finn din egen stil" - hva er galt med å få inspirasjon av andre folk som liker mote? Kanskje han finner noe han selv liker veldig godt i de tipsa han får, det ser hvertfall ikke jeg noe galt i.

Lenke til kommentar

IMO: Det beste trådstarter kan gjøre er å ta seg en lang dag på kjøpesentre/butikker for å finne sin EGEN stil. Jeg skjønner ikke hva som er greia med å prakke på noen en annens stil.

 

 

Dette er MoV. Her bryr vi oss om hva vi har på kroppen og hvordan vi steller den. For å bli bedre til dette utnytter vi den kumulative kunnskapen en gruppe brukere stiller til alles rådighet. Hvis vi hadde vært interessert i slike svar hadde vi deltatt på et hippie-forum eller kvinneguiden. Hvis du ikke har noe nyttig å komme med, gtfo.gif

 

 

 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...