Gå til innhold

Hvordan kle seg for å få dame?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan vel sies å være fra fra vestkanten, og de fleste i omgangskretsen min er det. Kan ikke si at jeg kjenner meg så veldig igjen i beskrivelsen din av vestkantstil.

 

De som derimot ofte går kledd sånn er folk som prøver å gi et intrykk av at de er fra vestkanten.

Endret av fkm
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Om piquè i dagliglivet gjør deg til en soss er nok jeg en wannabesoss jeg da. Østkantgutt som går i piquè når jeg vil. Jeg liker hvertfall å se bra ut. Piquè er ikke forbehold sosser, så det å gå med halvstramme chinos og piquè vil jeg bare si er fint. ELsker chinos hvertfall :love: :love:

 

Men mokkasiner/seilsko, der går grensa for min del. Og slike strikkejakker, uff å gruff. :S

 

TheWankership: Vil anbefale deg å begynne å trene. :) Tren, gå ned noen kilo, putt på et par lekre chinosbukser. Finnes i en rekke farger(jeg liker best ensfarget(grå-mørkeblå-beige), fordi alt passer til det. Kjøp gjerne de som er innsnervet litt i leggene, de sitter så sinnsykt mye bedre på folk synes nå jeg.

Endret av gent0805
Lenke til kommentar

Om piquè i dagliglivet gjør deg til en soss er nok jeg en wannabesoss jeg da. Østkantgutt som går i piquè når jeg vil. Jeg liker hvertfall å se bra ut. Piquè er ikke forbehold sosser, så det å gå med halvstramme chinos og piquè vil jeg bare si er fint. ELsker chinos hvertfall :love: :love:

Jeg synes det er feil å stemple alle som har en preppy-stil som soss/vestkant/pappagutter.

 

Likesom han over meg, så liker jeg også å gå med både pique og chinos.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar

Så lenge du kler deg ordentlig, har en god hygiene og RENE klær - så tror jeg det bør gå fint. Det er ikke klær som er den avgjørende rollen, selv om det selvfølgelig gir et intrykk. Det er forskjell fra å gå i chinos, en skjorte og en blazer og skinnsko, enn å gå med en band tskjorte, noen jeans og tattoveringer/piercinger som accesories (som det kan regnes som accesories).

 

Det gir to forskjellige intrykk av hvem du er. Hva som funker kommer jo helt ann på jenta. Er jo ikke noe fasitsvar her. Men det viktigste er at du selv føler deg komfortabel med det du går i, viser selvtillit og ikke kler deg som et barn.

Lenke til kommentar

Om du vet hvordan strikkejakke jeg snakker om tror jeg du er enig. Sossete strikkejakker har jeg så og si bare sett på gutter/menn. De har form som en cardigan, og krage som går nedover brystet og har dobbelknepp. Dette synes jeg er sossete. Shoot me if you disagree :ph34r:

 

Mener du en slags røkejakke? Noe sånt som denne?

 

http://www.topman.com/webapp/wcs/stores/servlet/ProductDisplay?beginIndex=0&viewAllFlag=&catalogId=33056&storeId=12555&productId=1991763&langId=-1&sort_field=Relevance&categoryId=226042&parent_categoryId=207221&sort_field=Relevance&pageSize=20

 

EDIT: Oja, nei, mener du shawl neck?

Endret av DandyVers
Lenke til kommentar

Trådstarter har ikke sagt noe om hva slags jente han er ute etter. Ja, kan vel si meg enig at mange jenter vil falle for den stilen dere har nevnt. Men vi må ikke glemme de jentene som faktisk ser etter gutter med en annen stil. Synes dere var litt var litt raske til å trekke konklusjonen. Men uansett så er jeg enig at "den" type klesstil ser best ut i mine øyne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...