Gå til innhold

Hvordan kle seg for å få dame?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Pfffff... Den vesken skal i så fall være stor :p Og det heter dekken trais, dekken.

 

 

Edit: Og det er jo ikke min hund da, monggg....

 

 

 

 

 

Og angående hva som passer barbourjakker vil jeg ikke akkurat si at schafer er så godt valg. En eller annen type fuglehund derimot...

Endret av fkm
Lenke til kommentar

Hei

 

Som tittel sier så lurer jeg veldig på hvordan man skal kle seg for å få dame®. Ikke bare si "pent" eller lignende,men kom med konkrete forslag samt gjerne hvorfor. Si også hva som passer sammen :) Som info er jeg 19, liten og feit :p Har tenkt mye på dette og tror jeg gjør noe feil. Jeg går alltid med caps, har buksa under skrittet og åpen jakke, som mange mener ikke er bra, men jeg liker det da :p

 

Takk.

 

Kle deg DYRT. Det funker.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er det virkelig ikke noe jeg bryr meg så er det klær. Så lenge de ikke lukter gammel svette så bryr det meg ganske lite. Klær er på en måte ikke det som skal til for at jeg skal bli interessert i en gutt, og jeg husker virkelig ikke hva kjæresten hadde på seg på første date. Det er i grunn helt irrelevant så lenge personligheten og alt annet er på plass. Jeg legger meg heller ikke borti hva han har på seg i det daglige.

Endret av yvonne2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...