TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jge vil ha dame ikke bikkje, selv om det sikkert ville vært bedre økonomisk siden den ikke tenker på hva jeg har på meg 4 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Pfffff... Den vesken skal i så fall være stor Og det heter dekken trais, dekken. Edit: Og det er jo ikke min hund da, monggg.... Og angående hva som passer barbourjakker vil jeg ikke akkurat si at schafer er så godt valg. En eller annen type fuglehund derimot... Endret 16. oktober 2010 av fkm Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 fak...må nok bytte inn hunden min nå :/ Lenke til kommentar
Nator Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei Som tittel sier så lurer jeg veldig på hvordan man skal kle seg for å få dame®. Ikke bare si "pent" eller lignende,men kom med konkrete forslag samt gjerne hvorfor. Si også hva som passer sammen Som info er jeg 19, liten og feit Har tenkt mye på dette og tror jeg gjør noe feil. Jeg går alltid med caps, har buksa under skrittet og åpen jakke, som mange mener ikke er bra, men jeg liker det da Takk. Kle deg DYRT. Det funker. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 fak...må nok bytte inn hunden min nå :/ Haha, jeg har en papillon, så du ligger nok ganske godt an Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Bare på MoV kan vi gå fra klestips til å diskutere hvilken hund som matcher jakker fra Barbour Kan forsåvidt forstå hvorfor mods river seg i håret over oss av og til Endret 16. oktober 2010 av thrice Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Kle meg dyrt? Hva er dyrt? Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Er jo viktig å ha mad swagger når man tar hunden ut Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Se rein ut og nyvasket, rett opp ryggen smil å gå ellers slik du føler deg best. Sikkert mange jenter som eeeeeeeelsker menn i dress http://www.youtube.com/watch?v=p-y33Uq6HGs Jeg kunne ikke dy meg... Endret 16. oktober 2010 av SLIguy Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Er det virkelig ikke noe jeg bryr meg så er det klær. Så lenge de ikke lukter gammel svette så bryr det meg ganske lite. Klær er på en måte ikke det som skal til for at jeg skal bli interessert i en gutt, og jeg husker virkelig ikke hva kjæresten hadde på seg på første date. Det er i grunn helt irrelevant så lenge personligheten og alt annet er på plass. Jeg legger meg heller ikke borti hva han har på seg i det daglige. Endret 16. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ok, det er ikke det inntrykket jeg har fått. Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Vel, folk er forskjellige. Ingen av mine venninner bryr seg nevneverdig om hva gutta har på seg, men det er klart: i noen miljøer er nok det sikkert også viktigere. Endret 16. oktober 2010 av yvonne2 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Tror det er viktig i singel miljøet Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Tja, nå snakker jeg om fra singelmiljøet jeg da men, siden jeg tross alt har vært singel en gang jeg også. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Selv om det ikke nødvendigvis er avgjørende at man kler seg bra, så er det likevel ikke noe å tape på det. Man får ikke minus i margen for å kle seg godt. 1 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Tja, ingenting er verre enn typiske vestkantgutter. *Grøss* Sikkert en god del jenter som liker slike gutter med merkeklær all mass og ja, i det hele tatt "fine" klær. Det gjelder derimot ikke for alle jenter. Endret 16. oktober 2010 av yvonne2 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Vil du heller ha en gutt med stygge klær du altså? 5 Lenke til kommentar
Bonna86 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Det skal mye til i mine øyne før man er stygg i tøyet, men ja, vestkantstilen er i mine øyne er mindre pent. Derimot, hvis kjæresten min hadde vært fra vestkanten kunne jeg ikke ha brydd meg mindre, det er ikke dét som er viktig. 1 Lenke til kommentar
fkm Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg er nysgjerrig på hva du mener med "vestkantstil". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå