TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Hei Som tittel sier så lurer jeg veldig på hvordan man skal kle seg for å få dame®. Ikke bare si "pent" eller lignende,men kom med konkrete forslag samt gjerne hvorfor. Si også hva som passer sammen Som info er jeg 19, liten og feit Har tenkt mye på dette og tror jeg gjør noe feil. Jeg går alltid med caps, har buksa under skrittet og åpen jakke, som mange mener ikke er bra, men jeg liker det da Takk. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Om du er 19 - dropp capsen. Kle deg som en mann, så går det bra! Sleng på noen raw denim jeans eller fine bukser, en skjorte og en v-hals eller cardigan og du er good to go. Det er ikke akkurat rocket science, men alikevel. Kle deg i klær som gir deg selvtillit. Jeg får f.eks. alltid et lite, ekstra boost av å dra på meg en blazer. For øvrig leste jeg en kommentar på Esquires hjemmesider som sa noe som: En dame vil først se på skoene dine, så på klokka di. Endret 16. oktober 2010 av lokeland 2 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Det er selvtilliten din som drar damer, ikke klærne. Så lenge de er rene og sitter bra gir jenter stort sett faen. Jeg ga deg tidligere noen linker til streetwear, likte du noe av det? Antar du ikke er spesielt interessert i en preppy look. Uansett kan du dra opp buksa. Å se ut som man har driti på seg blir aldri kult. Om du vil bruke en low rise jean er det ikke noe galt med det. Og hvis du er feit bør du komme deg i form før du begynner å bruke penger på klær. Endret 16. oktober 2010 av thrice 4 Lenke til kommentar
Kosepose93 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Se rein ut og nyvasket, rett opp ryggen smil å gå ellers slik du føler deg best. Sikkert mange jenter som eeeeeeeelsker menn i dress men jeg f.eks synes penklær er stygt på menn som på damer Missforstå meg rett, ikke stygt sånn men jeg liker ikke penklær Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Hmm, ja capsen må kanskje bli igjen hjemme. Det kommer til å ta litt tid å bli vant til å gå uten,men det er jo en start. Trene må jeg nok ja, skal jeg være helt ærlig har jeg en skjorte jeg liker veldig godt som jeg aldri fikk på meg fordi jeg er feit Ja,jeg driver fortsatt og kikker rundt på de linkene thrice Har faktisk lenge hatt lyst til å gå med blazer til daglig men alltid følt at det blir litt mye, men det er kanskje greit? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Glemte noen ting. Parfyme, skjegg og hår. Ikke la det gå for lenge mellom hver hårklipp, hold det fresht. Går du til frisøren fordi håret ditt ser ut som et kråkereir har du ventet for lenge. Å shave seg er også en god idé. Noen kvinner liker visst 3-dagersskjegg, men de fleste jeg kjenner liker det rent og pent. Sist men ikke minst *trommevirvel* ... Parfyme! Og da mener jeg ikke en billig ungdomsparfyme. Finn en ordentlig en, og ikke dynk deg i den. 1 sprut er nok, eventuelt 1 på halsen og en på håndleddet om parfymen ikke har en langvarig effekt. Har også lest at å spraye på klærne kan være smart om du sliter med at parfymen dabber av. Vet dog ikke hvor glad klærne er for det. Edit: Er du 19 og ser ut som en relativt voksen mann mener jeg man kan kjøre blazer i hverdagen (om du kan dra den eller ikke må du spørre folk rundt deg om), om du kler det ned så klart. Det er generelt mye lettere å kle ned enner å kle opp (i formalitet). Endret 16. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Gi parfymetips Har veldig lite hår så det klipper jeg til 2 mm med maskin hele tiden. Har skjegg på haka, husker ikke hva det het. Det er alltid 3mm. Har briller, burde jeg bytte til linser? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Selv bruker jeg Lacoste Red en god del på sommeren. En veldig enkel, med søt parfyme. Dog en typisk ungdomsparfyme. På kvelden kan jeg gjerne ta på meg Armani Code. Den er tyngre og mer krydret. Men det som passer for meg passer ikke nødvendigvis for deg ettersom man må ta med kroppslukten din i regnestykket. Link til en flott side om parfymer: http://www.basenotes.net/content/ Briller er personlig. Jeg bruker gjerne briller, men er også komfortabel med å ha briller planta midt i trynet. Om du er komfortabel med det er det jo ikke et problem, så lenge du har fine briller. Selv liker jeg en del fra Persol, men har aldri fått klager på mitt nåværende par fra Peak. Endret 16. oktober 2010 av lokeland Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Ser at det er veldig mange detaljer jeg må sette meg inn i, men det er verdt det hvis jeg når målet Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Det er da ikke så ille. Men som thrice sier; det er selvtilliten som drar damene. Gjør deg tilgjengelig. Vær komfortabel med deg selv. Ingenting er verre enn å se folk som ikke er komfortable i sin egen kropp eller i klærne sine. Det er bare trist, og tiltrekker verken damer, menn eller noe som helst imellom. Lenke til kommentar
SolanGundersen Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Som sagt over selvtillitten som skal dra damene for deg, ikle deg klær du liker for å bygge den opp litt, om du mener du er feit og misfornøyd så trener du. Rett deg opp i ryggen og smil, smil smitter over på andre og når du smiler slipper kroppen ut NOE(Husker ikke hva), men noe som gjør at man faktisk blir glad. Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jammen jeg synes jeg har god selvtillit og er et eneste stort glis Lenke til kommentar
Kosepose93 Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hmm, ja capsen må kanskje bli igjen hjemme. Det kommer til å ta litt tid å bli vant til å gå uten,men det er jo en start. Trene må jeg nok ja, skal jeg være helt ærlig har jeg en skjorte jeg liker veldig godt som jeg aldri fikk på meg fordi jeg er feit Ja,jeg driver fortsatt og kikker rundt på de linkene thrice Har faktisk lenge hatt lyst til å gå med blazer til daglig men alltid følt at det blir litt mye, men det er kanskje greit? Jeg synes caps er kult jeg Men det er meg å jeg er nok en litt merklig liten sak. Trene er bra for både den psykiske og fysiske helse. Bra psykisk og fysisk fra helse = bra utrstråling Som noen nevnte her, håret ja. Jeg er jente, men litt "anderledes" haha så må ikke ta mine svar som noen "fasit" over hva alle andre jenter liker, men jeg synes det er fint med litt rufsete hår, helst ikke lenger enn ned til skuldrene å mørkt hår er fint Jeg personlig hater gutteparfyme X) Men er sikkert noen som lukter godt også, men ikke overdriv for den lukten er virkelig fæl ( etter min mening) for masse skjegg er ikke pent å dusj hver dag, smil vær hyggelig å ikke "kul" . Også et lite tips, skaff deg en søt liten bikkje, jeg snakker nok for mange jenter når jeg sier at små hunder ( eller store) er søte å det er sikkert noen som vil komme å hilse på dere når dere er ute på tur Endret 16. oktober 2010 av Kosepose93 Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Kosepose93: Du liker ikke menn i dress, du liker ikke herreparfyme ... Den har jeg helt ærlig aldri vært borti før! Ei bikkje er jo en flott "conversation starter". Merket det selv da jeg passet på og gikk tur med rakkerjenta som er andre fra venstre her: Damene elsket den! Men hei, jeg har et forslag: Hva om TheWankership og Kosepose93 utveksler tlf. nummer? 1 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 yeah PM sendt vettu 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Henrik C Skrevet 16. oktober 2010 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Skal du ha en hund bør det være en sånn en; 10 Lenke til kommentar
TheWankership Skrevet 16. oktober 2010 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Jeg har ikke tenkt å skaffe meg hund .... 2 Lenke til kommentar
Nash Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) ntaw Men seriøst, kjøp deg schæfer. Matcher barbour jakker Endret 16. oktober 2010 av Nash 1 Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. oktober 2010 Rapporter Del Skrevet 16. oktober 2010 Pfft. Hunden til fkm(avataren) har til og med sin egen quilted barbour-jakke, og den får plass i en veske 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå