Schwarzkopf Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hei. Var syk tidligere i våres under trekkfageksamen(nynorsk) med gyldig legeerklæring. Siden dette er trekkfag i 3.klasse skal det derfor foretas nytt trekk. Jeg gikk MK, og hadde derfor engelsk, matte og samfunnsfag som avsluttende fag i 2. klasse. Jeg har nå fått et brev i posten som sier at jeg er trekt ut til skriftlig eksamen, men ikke noe mer. Siden nynorsk er det eneste skriftlige trekkfaget som er mulig for MK i 3.klasse, så er vel dette det eneste faget jeg kan regne med å komme opp i? Har begynt å forberede meg greit til eksamen, og siden de andre nevnte fagene var avsluttende tidligere, så kan jeg ikke se at det er mulig å komme opp i fag som jeg ikke har hatt undervisning i på over 1 1/2 år, og som det ikke var noen mulighet for å komme opp i nå i våres? Endret 22. oktober 2010 av Status™ Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 22. oktober 2010 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2010 bumper denne Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå