andreasmk Skrevet 16. oktober 2010 Del Skrevet 16. oktober 2010 (endret) Hei, har tenkt til å kjøpe meg et nytt headset. De to alternativene er enten Logitech g35 eller Corsair HS1. Hvilken burde jeg velge ? Komfort, lyd og god mic er viktig, ettersom jeg spiller en god del:) Hører også en del på musikk, i tillegg til å se på film Hvis ikke, er det noe annet dere anbefaler ? Endret 16. oktober 2010 av andreasmk Lenke til kommentar
94vian Skrevet 13. februar 2011 Del Skrevet 13. februar 2011 Jeg personlig har Corsair HS1 og jeg er kjempe fornøyd funker drit bra til musikk, filmer og ikke minst spill Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 26. februar 2011 Del Skrevet 26. februar 2011 (endret) Styr unna HS1! har bare hatt problemer med det.(kan utdype) Dog veldig bra lyd i HS1 men alt for dårlig Driver til å ha vært på markedet en stund. Har du et godt Lydkort bør du gå for et analogt headset og ikke USB. USB vill jeg si er mer rettet mot de som ønsker god lyd på bærbare pcer feks. Så ikke at innlegget var så gammelt xD Endret 26. februar 2011 av Slettet+6132 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå